انقلاب زن زندگی آزادی و جنگ حماس و اسرائیل! - مصطفی صابر

انقلاب زن زندگی آزادی و جنگ حماس و اسرائیل! – مصطفی صابر

مندرج در ژورنال شماره ۵۵۰ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

انقلاب زن زندگی آزادی و جنگ وحشتناک جاری بین اسرائیل و حماس چه ارتباطی با هم دارند؟ جواب روشن است. کاملاً در دو قطب مخالف و متضاد یکدیگر قرار می‌گیرند.

انقلاب زن زندگی آزادی برای زندگی است؛ جنگ بین اسرائیل و حماس برای مرگ و جنایت و نابودی زندگی است.

انقلاب زن زندگی آزادی برای رهایی زن، برابری و رفع تبعیض است، جنگ فعلی سراسر ضد زن و برای بقا و ایجاد تبعیض و نابرابری است.

انقلاب زن زندگی آزادی برای تحقق آزادی است؛ جنگ جنایت‌کارانه فعلی برای سرکوب کمترین آزادی و تقویت حکومت‌های مذهبی و مافوق مردم است.

انقلاب زن زندگی آزادی برای سرنگونی خامنه‌ای و برقراری حاکمیت خود مردم است. جنگ فعلی در خدمت توجیه و بقای حماس و نتانیاهو و خامنه‌ای و سایر جنایت‌کاران است.

انقلاب زن زندگی آزادی روحیه و امید مردم کل جهان را بالا برد و شور ستایش آنها از “اولین انقلاب زنانه تاریخ” را بر انگیخت، حال‌آنکه حمله سرتاپا جنایت حماس به مردم اسرائیل و حالا نسل‌کشی‌ای که نتانیاهو و ارتش اسرائیل از مردم غزه راه انداخته است، کل مردم دنیا را مأیوس و نگران آیندهِ بشریت می‌کند.

انقلاب زن زندگی آزادی با گسترش و پیروزی خود، با سرنگون‌کردن جمهوری اسلامی و برقراری حاکمیت مستقیم مردم بر سرنوشت خود، تیشه به ریشه کل جنبش ارتجاعی اسلام سیاسی در منطقه می‌زند و یک تکیه‌گاه مادی و ایدئولوژیک حماس را درهم می‌شکند و نه فقط کمک بزرگی به مردم فلسطین برای رهاشدن از سلطه تروریست‌های اسلامی و تقویت نیروهای سکولار است، بلکه به همین دلیل بهانه‌های امثال نتانیاهو و فاشیست‌های اسرائیلی برای طفره‌رفتن از تن‌دادن به طرح تشکیل دو دولت را می‌گیرد و کمک بزرگی به حل مسئله فلسطین خواهد کرد.

نتیجه آنکه باید با تمام قوا خواهان قطع فوری جنگ ارتجاعی اسرائیل و حماس شد و با همه توان انقلاب زن زندگی را تداوم داد و برای پیروزی هرچه زودترش تلاش کرد!

 

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *