سر مار را نکوبید با دم آن بازی کنید! - سیامک بهاری

سر مار را نکوبید با دم آن بازی کنید! – سیامک بهاری

مندرج در ژورنال شماره ۵۵۹ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

اخیراً بیانیه‌ای به امضا شخصیت‌ها و جریاناتی منتشر شده که نگران درگیری نظامی و حمله مستقیم آمریکا و اسرائیل به ایران هستند. نهیب می‌زند؛ نگویید سر مار تروریسم اسلامی منطقه در ایران است و باید آن را کوبید!

کوبیدن سر مار، اشاره مستقیم به حکومت اسلامی ایران است. به منبع تغذیه انواع درندگان تروریستی که باواسطه و بی‌واسطه در دامن آن زاده و پرورده شده‌اند. همان گونه که حسن نصرالله ناچار شد صریح بگوید همه زندگی حزب‌الله لبنان از اسلحه و موشک و پول و غذا از جمهوری اسلامی ایران است! همه جانوران تروریستی از جهاد اسلامی، حماس و انصارالله و حشدالشعبی و همه لشکر کرایه‌ای تروریسم اسلامی در منطقه، دستشان در دست حکومت ایران است.

امضاکنندگان بیانیه، نگران ماجراجویی جمهوری اسلامی و عاقبت حمله نظامی به کشور هستند. می‌گویند “سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران برخلافِ منافعِ ملی ما و برخلافِ آزادی، دموکراسی، صلح و هم‌زیستی مسالمت‌آمیز است… دعوت مستقیم و غیرمستقیم به حمله نظامی به ایران نشانه‌ای است از دشمنی با صلح و دموکراسی و بی‌اعتنائی به درد و رنجِ مردم و ویرانی کشور و به‌دوراز وطن‌دوستی.”

بی‌پرده می‌گویند سر مار را نشانه نروید! با دم آن بازی کنید! بازی با دم مار، استراتژی تعامل غرب با جمهوری اسلامی است! آمریکا و متحدین آن نمی‌خواهند سر مار را بکوبند! بدون نیش مار اسلام سیاسی، بدون جریان تروریسم اسلامی و نفرت‌پراکنی و یهودی‌ستیزی آن در منطقه، دیگر حتی دستاویزی برای لاینحل گذاشتن مسئله فلسطین و بحران‌آفرینی در منطقه ندارند. خلق کمربند سبز و طالبان و داعش تا جمهوری اسلامی ایران حول همین استراتژی صورت‌گرفته است.

آمریکا و متحدانش نه به جمهوری اسلامی ایران حمله نظامی خواهند کرد و نه این جنگ ادامه خواهد یافت. علی‌رغم همه توحش و کینه‌توزی و نفرت‌پراکنی، دو طرف می‌دانند بدون این منازعات نمی‌توانند سرپا بمانند! تروریسم اسلامی حیاتش به جنایات فاشیسم و نژادپرستی اسرائیل و بالعکس گره‌خورده است.

خیزش انقلابی مردم ایران برای کوبیدن سر مار جمهوری اسلامی ایران، با سازش و بندوبست آمریکا و شرکای اروپایی و منطقه‌ای‌اش روبرو است نه با حمله نظامی آن. انقلاب مردم ایران منتظر حمله نظامی غرب به جمهوری اسلامی نبوده و نیست. بلکه می‌خواهد غرب چوب زیر بغل حکومت اسلامی ایران نباشد. بایکوت شود، به رسمیت شناخته نشود تا سقوط محتوم آن با انقلاب مردم ایران زودفرجام‌تر شود.

 

سردبیر این شماره: سوسن صابری

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *