قاتلان آرمیتا را راحت نخواهیم گذاشت! - حزب کمونیست کارگری ایران

قاتلان آرمیتا را راحت نخواهیم گذاشت! – حزب کمونیست کارگری ایران

مندرج در ژورنال شماره ۵۶۱ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

سرانجام ایرنا رسانه رسمی قاتلان اسلامی پس از ۲۸ روز اعلام کرد که آرمیتا “دقایقی قبل!” درگذشته است. اینکه واقعا آرمیتای عزیز، این دانش‌آموز نوجوان، با یک دنیا امید و آرزو و شور زندگی، چند روز پس از حمله حجاب‌بان حکومت به او به قتل رسیده است را فقط تعدادی از مقامات امنیتی و سران حکومت میدانند.

جنایت در حق آرمیتا مانند هواپیمای اوکراینی نبود که در هوا صورت گرفت، دنیا متوجه شد و جنایتکاران پس از سه روز دروغ و پنهان‌کاری مجبور شدند به جنایت خود اعتراف کنند. اینبار آرمیتا در یک دژ امنیتی محبوس شد و جنایتکاران بیرحم مکتب اسلام ۲۸ روز دروغ گفتند، خانواده‌اش را تهدید و بازداشت کردند، خبرنگاری که برای کسب خبر به بیمارستان رفته بود را بازداشت کردند و بیمارستان را هم به یک دژ امنیتی تبدیل کردند تا کسی حتی پدر و مادر او از وضعیت دخترشان خبری کسب نکند. اما همه مردم حقیقت را میدانند و هیچ انسانی چه در ایران چه در سطح جهان تردیدی ندارد که پشت فاجعه قتل آرمیتا خامنه‌ای و اژه‌ای و رئیسی و سلامی ها و حاجی‌زاده ها هستند. آرمیتا را کشتند اما وحشتشان از ما مردم را مطلقا نتوانستند مخفی کنند.

خشم و انزجاری که کل جامعه را فرا‌گرفته است باروت تداوم انقلاب‌ آزادیخواهانه‌مان خواهد بود. آرمیتا عزیز همه مردم دهها میلیونی است. به خانواده آرمیتا و دوستانش قول میدهیم که قاتلان آرمیتا را راحت نخواهیم گذاشت. همه ما مردم متنفر از حکومت کثافت اسلامی، همه ما جوانان و دانشجویان، دانش‌آموزان و معلمان، کارگران و همه هنرمندان و نویسندگان، ورزشکاران و وکلا و کادر درمان و همه مردم بپاخاسته و معترض در هرکجا که هستیم به میدان بیاییم و اجازه ندهیم حکومت اسلامی از یک جنایت دیگر علیه یکی دیگر از قهرمانان انقلاب زن زندگی آزادی بی پاسخ در برود. بی‌حجابی را گسترش دهیم و سراسر کشور و شهرهای سراسر جهان را به مراسم‌های باشکوه به یاد آرمیتای عزیزمان تبدیل کنیم و صدای بلند آرمیتا باشیم که صدایش توسط حکومت اسلامی خاموش شد.

 

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *