"حزب الله" و مردم ايران - جليل جليلى

“حزب الله” و مردم ایران – جلیل جلیلى

مندرج در ژورنال شماره ۵۷۰ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

ضرب المثلى است که میگوید هردم ازین باغ برى میرسد . . . و یکى از تازه ترین این برها یا “نوبر”ها منصوره معصومى اصل است که اخیرا گفته: “این مملکت مال حسین و مال حزب اللهى ها است.”

عجب تحفه هایى بیرون داده این جمهورى اسلامى؛ زنى که خود را مشاور خانواده معرفى میکند اعلام میکند که ایشان تاب تحمل گلایه هاى دوستان نزدیک شان، مثل محمد على ابطهى و محمدجواد آذری جهرمی را هم ندارد و اعتراض میکند که چرا صدا و سیماى جمهورى اسلامى به چنین اشخاصى میکروفن میدهد. چند وقت پیش هم دختر قاسم سلیمانى به معترضین به حجاب اجبارى گفته بود هر کس دوست ندارد جمع کند برود.

مردم ایران جواب نه تنها این عوامل و جیره خواران حکومت اسلامى را بلکه جواب بزرگترهایشان را هم داده اند. این مملکت نه مال حسین است و نه مال حزب حسین و حزب الله. دى ٩۶، آبان ٩٨، و اعتراضات گسترده یکسال گذشته، که به انقلاب زنانه معروف شد، جواب مردم ایران به چنین اراجیفى بود؛ ما ٨۵ میلیون مردم نه میتوانیم و نه میخواهیم برویم، آنچه و آنکس که باید برود شما اقلیت مفتخور و حکومت اسلامى تان است. درست است که شما با توسل به نیروهاى مسلح، با توسل به زندان و شکنجه و اعدام این مملکت را به گروگان گرفته و زندگى را به تک تک شهروندان اش تلخ و ناخوشایند کرده اید ولى دوران شما ها مدتهاست که به پایان رسیده است. فکرى به حال خودتان بکنید.

انقلابى که شروع شده است شما انگل ها را از قدرت پایین خواهد کشید، حکومت تان را با تمام دم و دستگاهش و تمام قوانین اش منحل خواهد کرد و جامعه اى را سازمان خواهد داد که در آن همه شهروندان انسانهایى داراى حقوق کاملا برابر خواهند بود، کسى را بر کس دیگر برترى نخواهد بود و ثروت تولید شده براى تامین رفاه و آسایش همه مردم صرف خواهد شد.

 

سردبیر این شماره: محسن ابراهیمی

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *