وحشت حکومت از "تونل وحشت" خودش! - محسن ابراهیمی

وحشت حکومت از “تونل وحشت” خودش! – محسن ابراهیمی

مندرج در ژورنال شماره ۵۸۱ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

سالگرد خیزشها علیه جمهوری به “تونل وحشت” خود این حکومت تبدیل شده است!

در سالگرد آبان ۹۸ و انقلاب زن زندگی آزادی، سران حکومت اسلامی حال و روز بدی داشتند: در هر دو سالگرد، رفتار سران حکومت اسلامی نشان داد که برای عبور از این دو سالگرد چقدر وحشت زده شده اند. سعی کردند با انواع فشارهای امنیتی بر معترضین، مانع پیشروی بیشتر انقلاب و مشخصا پیشروی بیشتر زنان از سنگر فتح شده حجاب شوند و البته هرگز نتوانستد.

“حفاظت شهرداری تهران” از چند ماه پیش از سالگرد انقلاب مردم، ۴۰۰ حجاب بان بسیج کرد تا با “تذکر لسانی” به زنانی که علیه کلیت این حکومت بپاخاسته اند، اوضاع را سر بگذرانند! همین هفته، در سالگرد آبان ۹۸ و آبان بعد از انقلاب مردم، گله های حجاب بان را به متروهای تهران اعزام کردند که تحت حمایت فراجا به بی حجابها “تذکر لسانی” بدهند و مانع ورودشان به واگنها شوند! در راهروهای ورود به متروها “تونل وحشت” درست کردند و تجمعات “خودجوش” حکومتی در “حمایت از حماس” هم راه انداختند تا فضای ارعاب تکمیل شود!

همه شواهد نشان می دهند که حجاب بانان “تونل وحشت”، خودشان در وحشت هستند! سر و وضعشان این را نشان میدهد. هنوز حکومت اسلامی با دادگاهها و زندانها و شکنجه گاهها و قضات بیرحم و سپاه و بسیجش مشغول جنایت هستند، با این حال حجاب بانان مزدورشان مجبور هستند برای مقابله با زنان بی حجاب – زنانی که سلاحشان چیزی نیست جز موهای افشان و آرزوهای بلند و انسانی و همدلی و همبستگی – با چهره های پوشیده، تحت پوشش نیروهای فراجا، در فضای تجمع کرایه ای “حمایت از حماس” “تونل وحشت” راه بیاندازند!

هنگام سازمان دادن اوباش محجبه علیه زنان آزادیخواه، شهرداری تهران اعلام کرده بود که اولا، به اینها “مزایای سختی کار” تعلق میگیرد؛ ثانیا، این زنان از “مجموعه های مردمی خودجوش” هستند! کار حجاب بانان واقعا “سخت” است! چه کاری سخت تر از مقابله با زنان جسوری است که با انقلابشان در مقابل یکی از مرتجعترین حکومتهای مذهبی مجهز به هارترین نیروهای سرکوب، تحسین مردم جهان را برانگیخته اند؟!

“مجموعه های مردمی خودجوش”؟ اینها همان “آتش به اختیارها” هستند که قرار بود نقش فاشیستی “مردم” علیه مردم را بازی کنند! اما نظام اسلامی آنچنان در میان مردم منفوراست که هرگز نخواهد توانست به اندازه کافی جمعیت مزدور برای تحرک فاشیستی بسیج کند! اردوی ترس و وحشت مدتهاست که جابجا شده است و هرگز تغییر نخواهد کرد!

 

سردبیر این شماره:کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *