انزجار عمومی از حکومت اسلامی - منظر دریاکناری

انزجار عمومی از حکومت اسلامی – منظر دریاکناری

مندرج در ژورنال شماره ۵۹۳ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

نویسنده سریال زخم کاری: “دو ماه است مهمترین فیلمساز مملکت به قتل رسیده و نمی‌فهمی چه شده است.”

علی بحرینی از نویسندگان سریال “زخم کاری” در گفتگویی به شباهت داستان این سریال با قتل داریوش مهرجویی، فیلمساز ایرانی، پرداخت و گفت: “الان حدود دو ماه است که مهمترین فیلمساز تاریخ این مملکت به قتل رسیده است. همینطوری است… عین زخم کاری است.”

همچنین است اعتراض یک خواننده به استفاده بدون اجازه از آهنگش در آلبوم “قاسم هنوز زنده است”. علیرضا افتخاری، خواننده ایرانی، می‌گوید که از صدا و اثر او در آلبوم “قاسم هنوز زنده است” بدون اجازه او توسط “حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی” استفاده شده است.

از نویسنده و خواننده و فیلمساز بگیرید تا به کاسب سر کوچه و کارگر کارخانه برسید. از معلم و دانش آموز تا دانشجو و زن و مرد و پیر جوان. دست روی هر بخش از مردم بگذارید یک رزمنده بی‌باک و یک جنبش در ابعاد سراسری در برابر حکومت اسلامی قابل مشاهده است. اعتراض قدرتمند و چندین هزار نفره کارگران ذوب آهن اصفهان که همین روزها در جریان است نمونه دیگری از این نبرد تاریخساز است.

اعتراض نویسنده و خواننده هم در سایه این نبرد اجتماعی با جمهوری اسلامی جان می‌گیرد و احساس نیرو می‌کند. در همین راستا است که خواننده نمی‌تواند قبول  کند صدا و اثر او در آلبوم تروریستی چون قاسم سلیمانی مورد سوءاستفاده قرار بگیرد. با همین ریتم تند مبارزه برای سرنگونی است که نویسنده حکومت را بازخواست می‌کند و علیه این قاتلین کیفرخواست صادر می‌کند.

جنبشهای خروشان مدافعین زندگی علیه بانیان مرگ بسیج شده‌اند. صدای در هم شکسته شدن استخوانهای دشمن به وضوح شنیده می‌شود.

 

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *