پایان اسلام در ایران به اعتراف حکومت - کیوان جاوید

پایان اسلام در ایران به اعتراف حکومت – کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۶۰۳ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

یک مقام آموزش و پرورش در ایران از ناموفق بودن طرحی برای “وصل کردن دانش‌آموزان به مسجد” خبر داد. حمید نیکزاد، مشاور وزیر آموزش و پرورش جمهوری اسلامی، در یک سخنرانی از ناموفق بودن یک طرحی با عنوان “مسجد، مدرسه و منزل” خبر داد.

خبرهای داغ تری در ادامه همین تعرض مردم به پایه ای ترین ستون های ایدئولوژیک جمهوری اسلامی هست که شنیدنش برای مردم مفرح است و در عوض مو بر تن سران حکومت اسلامی سیخ می کند.

از جمله در یک ویدئو کلیپ خانم بی حجابی در همراهی با سگش در خیابان در مواجه با مزدوران جیره خوار حکومتی می گوید: “ر ی د م در اون روسپی خونه های امام رضاتون” ر ی د م تو اسلامتون از صدر اسلام محمدی تا این اسلامتون”.

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، گفته بود که بیش از ۳ هزار نفر از طلاب حوزه‌های علمیه در ایران در جریان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش به استخدام این سازمان درآمدند. همچنین پارسال وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد حدود ۴۷ هزار روحانی برای جذب دانش‌آموزان به نماز به مدارس ایران اعزام شدند. به گفته همین شخص  آموزش و پرورش نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر کمبود معلم دارد.

تکلیف اسلام در ایران مشخص شد و این علیرغم آن دوزخی که با حاکمیت اسلام در ایران بر زندگی مردم حاکم شد یکی از شادی بخش ترین اتفاقات تاریخ معاصر نه تنها در ایران که در جهان است. اسلام این طاعون، این بلای زمینی، این غم و بدبختی و سیه روزی عمومی برای مردم ایران و خاورمیانه و شمال آفریقا دارد نفس های آخرش را می کشد. اسلام این حکومت سازمانده چوبه های دار و گسترش عظیم تن فروشی و فقر اجتماعی دارد به پایان عمر ننگین خود می رسد.

زدن “سر مار” اسلام در ایران با روشنگری فکری – فلسفی و توسط ادبا و شعرا و روشنفکران و فلاسفه اتفاق نیفتاده است، که همه این اقشار اجتماعی خود بخش از حرکتی بودند که به دنبال مردم عادی که جانشان از وجود اسلام در حاکمیت به لب رسیده است روان شدند تا حکومت مذهبی و اسلام “ناب محمدی تا اسلام جمهوری اسلامی” را یکجا به فاضلاب تاریخ روانه کنند.

با پایان یافتن اساس اسلام در ایران جامعه از شر یکی از خطرناکترین ویروس های تاریخ بشری راحت می شود و برای ساختن دنیایی عاری از جهل و فقر و نابرابری آماده تر می شود.

 

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *