ناخن‌های زنان، هراس عمامه‌داران! - عطیه نیک‌نفس

ناخن‌های زنان، هراس عمامه‌داران! – عطیه نیک‌نفس

مندرج در ژورنال شماره ۶۰۶ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

“حوزه علمیه زنان مرکزی، نشست علمی برای بررسی ابعاد فقهی “کاشت ناخن” برگزار کرد. به همین منظور مدارس علمیه تخصصی اراک کرسی “علمی – ترویجی” را با عنوان “تحلیل فقهی کاشت ناخن با نگاهی به مانع بودن آن برای طهارت” برگزار کردند. سمیه حسینی، استاد حوزه، کاشت ناخن را نوعی “هجمه فرهنگی” خواند و گفت: تعجیز عملی مکلف در وقت عبادت حرام است.”

شترشترشونو باد برده، لنگ پشه‌کوره‌ها رو چسبیدن!

رژیم اسلامی مستأصل و درمانده از پس‌زدن قوانین قرون‌وسطایی و غیرانسانی اسلامی توسط مردم ایران کارش به جایی رسیده که کارگروه برای “کاشت ناخن” می‌گذارد. آن‌هم توسط زنان مزدور رژیم که خود قربانی زن‌ستیزی همین قوانین اسلامی هستند.

بله باید به این رژیم سرتاپا شکست‌خورده و عقب‌مانده گفت: شتر شترتان که عمامه و حجاب بود و از ارکان اسلام و نظام اسلامی، پرانده و سوزانده شد. داشتن ناخن کاشت برای زنانی که جسورانه فریاد زدند: بدن من، انتخاب من، دقیقاً حکم لنگ پشه‌کوره را دارد!

شرم‌آور است برای رژیم فساد و جنایت اسلامی که در حالی این موضوعات را بیان می‌کند که مردم برای معیشت روزانه خود به‌شدت در تنگنا قرار دارند؛ بازنشستگان با وجود سن بالا و مشکلات جسمانی هر هفته باید در همین هوای آلوده‌ای که مسبب آن رژیم است، دست به اعتراض بزنند؛ اختلاس‌های میلیاردی، کودکان کار، تورم نفس‌گیر، بی‌آبی، نبود داروهای ضروری و هزاران بحران دیگر که مردم هر لحظه در ایران با آنها دست به گریبان‌اند اصلاً موضوعیتی برای رژیم ندارد. ضمن اینکه باعث‌وبانی تمام این مشکلات دقیقاً و مستقیماً رژیم اسلامی است.

ازآنجاکه این رژیم باید راهی برای سرکوب انسان‌ها پیدا کند، باتوجه‌به اینکه حجابش بربادرفته و قرآنش سوزانده شده، حالا می‌خواهد حداقل کاشت ناخن را کنترل کند! غافل از اینکه مردم با شروع انقلاب “زن، زندگی، آزادی” با رژیم اسلامی و تمامی احکام و قوانین سرکوبگرانه‌اش تعیین تکلیف کرده‌اند و تا نابودی این رژیم و رسیدن به حقوق انسانی‌شان راهشان را ادامه خواهند داد.

 

سردبیر این شماره: محسن ابراهیمی

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *