توطئه اعدام مجاهد کورکور - میلاد رابعی

توطئه اعدام مجاهد کورکور – میلاد رابعی

مندرج در ژورنال شماره ۶۱۱ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

نگار کورکوری، خواهر مجاهد (عباس) کورکور، از بازداشت‌شدگان اعتراضات سراسری، اعلام کرد که: “حکم اعدام برادرش در شعبه ۳۹ دیوان عالی کشور تأیید شده است.”

نیروهای سرکوب “روز ۲۹ آذر پارسال با حملۀ مسلحانه به روستای “پرسوراخ” در اطراف ایذه دو تن از جوانان معترض به نام‌های محمود احمدی و حسین سعیدی را کشتند و مجاهد کورکور را بازداشت کردند” و وی را متهم به “تیراندازی با سلاح جنگی، اخلال در نظم عمومی و ایراد خسارت عمده به تمامیت جسمانی منتج به جان‌باختن هفت نفر از جمله کیان پیرفلک” کردند. این در حالی است که پدر کیان پیرفلک که از مجروحین همان روز بود به‌صراحت اعلام کرده که قاتلین فرزندش نیروهای لباس‌شخصی رژیم هستند و همه اتهاماتی را که متوجه مجاهد کورکور است را رد کرده است.

حکومت اسلامی که خود قاتل کیان پیرفلک و شش نفر مذکور است ناشیانه تلاش می کند تا به خیال خود جنایتش را لاپوشانی کند و درعین‌حال برای ماشین آدم‌کشی خود قربانی دیگری دست‌وپا کند. این درجه از بی‌شرمی و وقاحت را فقط نزد این حکومت می‌توان یافت. رژیم به سیاق همه جانیان و آدم‌کشان تاریخ می‌خواهد جنایتی را با جنایتی دیگر از سر خود باز کند. از تضاد این حکم با قوانین وحشیانه خودشان در مورد قصاص نفس و حق اولیای دم بگذریم. می‌خواهد با ادامه اعدام‌ها فضای رعب و وحشت و خفقان ایجاد کند، کاری که علی‌رغم توحش رژیم نه‌تنها عملی نشده، بلکه نتیجه‌ای کاملاً معکوس به بار آورده است.

این رذالت پیشگی حکومت را باید محکوم کرد و جلوی اجرای حکم اعدام مجاهد کور کور را گرفت. نباید گذاشت حکومت برای سرپوش گذاشتن بر جنایت هولناکی که با قتل کیان ۹ ساله مرتکب شده است، شخص بی‌گناه دیگری را هم به لیست قربانیانش اضافه کند. باید قاطعانه و از هر راه ممکن جلوی این جنایت در جنایت را گرفت. مثل سایر موارد این بار نیز وظایف مشخصی باید در دستور کار مردم در داخل و خارج از کشور قرار گیرد. باید کمپینی وسیع برای نجات جان مجاهد کور کور سازمان داد. خواست مردم ایران آزادی او و درعین‌حال محاکمه آمرین و عاملین واقعی قتل کیان و همه کشته‌شدگان انقلاب زن، زندگی، آزادی است.

 

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *