بی‌حجابی، بن‌بستی هلاک‌کننده برای رژیم اسلامی - عطیه نیک‌نفس

بی‌حجابی، بن‌بستی هلاک‌کننده برای رژیم اسلامی – عطیه نیک‌نفس

مندرج در ژورنال شماره ۶۱۸ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

“یک عضو کمیسیون ویژه تصویب لایحه “حجاب و عفاف” در مجلس می‌گوید محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در نامه‌ای به ابراهیم رئیسی نوشته که دولت “بار مالی” ناشی از اجرای این لایحه را بپذیرد تا شورای نگهبان آن را تصویب کند.”

نه‌تنها همچنان دعواها و تو سر زدن‌های مزدوران رژیم اسلامی بر سر لایحه حجاب ادامه دارد؛ بلکه از ترس اعتراضات زنان مبارز آن را فقط در مجلس دست‌به‌دست می‌چرخانند. پرواضح است که رژیم اسلامی در بحث حجاب با اینکه سال‌هاست در جنگی نابرابر با زنان آزادی‌خواه است، به بن بستی رسید که هلاکت و نابودی‌اش را نشانه گرفته است.

رژیم اسلامی با وجود دردست‌داشتن آموزش‌وپرورش، صداوسیما، و بودجه‌های کلان برای نیروهای سرکوبگرش در برابر مقاومت زنان برای یک خواسته انسانی، یعنی پوشش اختیاری، کاملاً شکست خورده و یک سال است که برای خالی نبودن عریضه، لایحه مضحک و از قبل شکست خورده را در مجلس شورای اسلامی‌شان می‌گردانند تا شاید خدایشان معجزه‌ای کند!

شکست رژیم اسلامی و فتح خاکریز حجاب توسط زنان در ایران که حالا به یمن وجود مدیای اجتماعی تمام دنیا از آن با غرور و تحسین حرف می‌زنند، دستاوردی است که زنان مبارز و مطالبه‌گر در ایران کسب کرده و در مقابل سرکوب‌های وحشیانه رژیم، با حجاب‌بانانش، با لباس‌شخصی‌هایش و با مزدوران گماشته‌شده‌اش و با هیچ لایحه‌ای قابل‌برگشت نیست. رژیم این را به‌خوبی می‌داند و فقط برای راضی‌کردن خودشان هر روز به بهانه‌ای و این بار به بهانه تأمین “بار مالی” تصویب و اجرای این لایحه را به تعویق انداخته است.

این مبارزه همانطور که زنان بارها گفته‌اند تا سرنگونی کامل رژیم ضدبشری اسلامی و رسیدن به یک جامعه سکولار، ادامه خواهد داشت. ترس و استیصال رژیم نیز تنها با نابودی‌اش و کوتاه‌شدن دست مذهب از زندگی مردم پایان خواهد یافت.

 

سردبیر این شماره: آذر پویا

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *