جنایت کرمان، داعش و جمهوری اسلامی - اصغر کریمی

جنایت کرمان، داعش و جمهوری اسلامی – اصغر کریمی

مندرج در ژورنال شماره ۶۱۹ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

داعش، شاخه دیگری از جنبش اسلام سیاسی، مسئولیت جنایت در کرمان را بعهده گرفته است اما این ذره‌ای از مسئولیت جمهوری اسلامی کم نمیکند. از نظر مردم کماکان جمهوری اسلامی مسئول اصلی این جنایت است و راه رهایی از این جنایات نیز پایان دادن به این حکومت. مردم ایران هر چه میکشند از جمهوری اسلامی است.

اولا، جمهوری اسلامی پیشقراول داعش است. بدون جمهوری اسلامی داعشی در کار نبود. با حاکم شدن جمهوری اسلامی، زمینه برای سربرآوردن انواع تخم و ترکه‌های جنایتکار اسلامی در خود ایران و در کشورهای همجوار فراهم شد. در مقابل جمهوری اسلامی بعنوان شاخه شیعی تروریسم اسلامی، شاخه‌های سنی تروریسم اسلامی از جمله داعش نیز پا گرفت. اگر به جای جمهوری اسلامی که به کمک دول غرب و مشخصا آمریکا سر کار آمد، حکومتی سکولار در ایران حاکم شده بود، داعشی، حتی به کمک دولت آمریکا، شکل نمیگرفت، جریانات تروریست دیگری هم در داخل کشور زمینه پیدا نمیکرد.

ثانیا، جمهوری اسلامی مسئول حفظ امنیت تجمعات و مراسم‌ها است و بارها و بارها نشان داده است که عرضه همین کار را هم ندارد. در مراسم چهار سال قبل بخاطر این سردار مرگ نزدیک به ۶۰ نفر به دلیل بی‌مسئولیتی آشکار حکومت جانشان را از داست دادند. بنابراین غلط میکنید مراسم میگیرید بدون اینکه توان تامین امنیت آنرا داشته باشید.

ثالثا، نظامی ساخته‌اید که منشاء هزاران بدبختی و ناامنی و خشونت و شکل‌گیری انواع دار و دسته‌های آدمکش است از سپاه و بسیج و لباس شخصی‌ها و مقامات زندانتان تا دار و دسته‌هایی که در رقابت با شما و ایضا به کمک خود شما شکل گرفته‌اند. شما فقط زورتان به مردم میرسد و از مردم انتقام میگیرید.

بنابراین کماکان شما متهم درجه اول جنایت امسال کرمان، جنایت چهار سال قبل کرمان، جنایت سرنگونی پرواز اوکراین و هزاران جنایت دیگر هستید. هر جنایتی در این مملکت اتفاق می‌افتد محصول نظام نکبت‌بار شما است. هر بلای دیگری هم، از فجایع طبیعی مانند محیط زیست و تلفات سیل و زلزله تا فجایع غیر طبیعی، در این مملکت اتفاق بیفتد تا زمانی که سرنگون نشده‌اید محصول کار شما و نظام منحوس شما است، حتی اگر مستقیما با شلیک اوباش شما و بمب‌گذاری ایادی شما و یا طناب دارتان صورت نگرفته باشد.

اما اگر جمهوری اسلامی پیشقراول جنبش اسلامی است، مردم ایران هم پیشقراول مبارزه با این جنبش‌اند و با سرنگونی جمهوری اسلامی راه جارو کردن بساط داعش و سایر دولت‌ها و دستجات فاشیست اسلامی را هم هموار خواهند کرد.

 

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *