حکومت مواد مخدر اسلامی - عبدل گلپریان

حکومت مواد مخدر اسلامی – عبدل گلپریان

مندرج در ژورنال شماره ۶۱۹ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

روز پنج‌شنبه، ۱۴ دی، نیروی هوایی اردن به انبارها و مخفی‌گاه‌های قاچاقچیان مواد مخدر در سوریه که مورد حمایت جمهوری اسلامی هستند حمله کرد. ارتش اردن پس از درگیری‌های ماه‌های گذشته با عوامل مرتبط با شبه‌نظامیان طرفدار رژیم اسلامی، کارزار علیه قاچاقچیان مواد مخدر را تشدید کرده و محموله‌های بزرگی از مواد منفجره و همچنین سلاح را که از سوریه وارد اردن شده بود، کشف کرده است.

موضوع مربوط به باندها و شبکه های قاچاق مواد مخد، اسلحه و مواد منفجره در رژیم اسلامی چیز تازه ای نیست. حکومت مواد مخدر اسلامی از همان روزهای اول به قدرت رسیدنش از طریق باندهای قاچاق مواد مخدر شبکه ای وسیع در داخل و خارج از ایران راه اندازی کرد. واژه “برادران قاچاقچی”،عبارتی که احمدی نژاد برای باندهای مافیای حکومتی در تمامی زمینه ها استفاده کرد و کاملا برازنده همه آنها است.

اتکای حکومت مواد مخدر اسلامی به قاچاق مواد مخدر نه تنها برای پولشویی و تامین منابع مالی جهت تهیه و تامین سلاح، مواد منفجره برای عملیات تروریستی در منطقه و جهان بلکه در راستای نابودی و تباه کردن و به اعتیاد کشاندن زندگی میلیونها انسان در داخل و خارج از ایران هم بکار گرفته است.

این حکومت با تکیه بر سرمایه گذاری بر قاچاق مواد مخدر و محموله های سلاح و انتقال آن به سوریه و عراق، از درآمد حاصل از آن برای سرکوب حرکتهای انقلابی مردم در عراق و سوریه استفاده کرد. پرداختن به سازمان دادن قاچاق مواد مخدر توسط دستگاه مافیای اسلامی می تواند کتابی هزاران صفحه ای شود که چطور و چگونه مافیای اسلامی حاکم بر ایران طی ۴۴ سال گذشته صنعت قاچاق مواد مخدر، اسلحه، مواد منفجره و راههای توسعه آن را در راستای اهداف خود برای سرکوب حرکتهای انقلابی در دیگر کشورها و تباهی زندگی مردم بکار گرفته است.

بدون تردید انقلابی که کلید آن در سال ۱۴۰۱ با فریاد زن زندگی آزادی در ایران زده شد و افکار جهانیان را متوجه خود کرد و ادامه آن امروز در قامت جنبش سرنگونی طلبانه مردم همچنان می درخشد، این رسالت را در خود دارد که با به زیر کشیدن بساط مافیای حکومت مواد مخدر اسلامی نقطه پایانی بر این پدیده ویرانگر بگذارد.

 

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *