دزدان اسلامی که انگشت قطع می‌کنند! - محسن ابراهیمی

دزدان اسلامی که انگشت قطع می‌کنند! – محسن ابراهیمی

مندرج در ژورنال شماره ۶۲۲ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

خبر غم‌انگیز، جان‌گداز و نفرت‌انگیز جنایتی دیگر توسط حکومت اسلامی را حتماً شنیده‌اید: حکم قطع انگشتان دو فرد متهم به سرقت در شهر قم اجرا شد. رئیس دادگستری قم گفت که قوه قضاییه به “اجرای مجازات مرتکبان اهتمام ویژه‌ای دارد” و قطع انگشتان آنها “به دستور رئیس قوه قضاییه و با هدف برخورد با جرم سرقت” اجرا شده است!

بر مبنای گزارش سازمان ملل متحد، در فاصله زمانی ۱۳۷۹ تا ۱۳۹۹، قریب ۲۳۷ نفر در ایران به قطع انگشت محکوم شده‌اند که نزدیک نیمی از این احکام اجرا شده‌اند!

هادی رستمی، یکی از زندانیان محکوم به قطع عضو، در نامه‌ای به رئیس دادگستری ارومیه نوشته بود که به دلیل “فقر، نیاز شدید و بیماری فرزند” دست به سرقت زده است و افشا کرده بود که “تحت اجبار” و “زیر شکنجه” به مواردی از سرقت اعتراف کرده که در آن‌ها دست نداشته است.

همین چند جمله، راز خون‌آلود پشت این احکام شنیع الهی را برملا می‌کند: صادرکنندگان این احکام، دزدان اسلامی حاکم هستند؛ آیت‌الله‌های میلیاردر هستند؛ “برادران” قاچاقچی هستند؛ اختلاسگران نجومی هستند؛ سلاطین سکه و آهن و شکر و چای و نفت و آهن هستند؛ زمین‌خواران، جنگل‌خواران، دشت‌خواران، کوه‌خواران، دریاخواران، “ویرانگران انسانیت” و آدم‌خواران اسلامی هستند.

دزدان حاکم، انگشتان دست نان‌آوران فقرزده را قطع می‌کنند تا امنیت برای دزدی و غارت و چپاول‌های نجومی‌شان برقرار کنند. انگشت قطع می‌کنند تا همین انسان‌ها نتوانند چنگال‌های خونینشان را در هم بشکنند.

آیت‌الله قاتل که الان رئیس‌جمهور سارقان اسلامی است، وقتی رئیس قوه قضاییه بود گفته بود که “قطع دست سارقان بر اساس حدود الهی بوده و این حدود الهی از افتخارات بزرگ ما است”. حتماً فریاد خشمگین بازنشستگان در گوش‌های این دلقک دستاربند طنین‌انداز است وقتی فریاد زدند “بی‌شرف دروغگو حاصل وعده‌هات کو”؛ وقتی فریاد زدند “مرگ بر این دولت مردم‌فریب” و بالاخره وقتی با فریاد “مرگ بر رئیسی” از عمق دل محرومینی سخن گفتند که امروز قطع انگشتانشان برای این جانی افتخار است!

دزدان اسلامی که هنوز از کابوس انقلاب زن زندگی آزادی، انقلابی که ساده ترین اقدامش زیر پا انداختن عمامه‌هایشان بود خواب راحت ندارند، باید بدانند که در یکی از امواج انقلاب مردم، عمارت فساد و جنایت و دزدی‌شان را همراه با حدود الهی و شریعت و اسلامشان که به خون و لجن آغشته است ویران خواهیم نمود و تک تکشان را محاکمه خواهیم کرد!

 

سردبیر این شماره: محسن ابراهیمی

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *