فراخوان حزب کمونیست کارگری در حمایت از «هفته جهانی کارزار علیه اعدام» – حزب کمونیست کارگری ایران

فراخوان حزب کمونیست کارگری در حمایت از «هفته کارزار جهانی علیه اعدام‌ها در ایران» (۱۳ تا ۲۰ ژانویه ۲۰۲۴) – حزب کمونیست کارگری ایران

مندرج در ژورنال شماره ۶۲۳ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

جمهوری اسلامی برای ایجاد ارعاب و در هم شکستن عزم و اراده مردم به‌جان‌آمده اعدام‌ها را گسترش داده است. باید با تمام قوا سد محکمی در مقابل آن ایجاد کنیم و این حکومت وحشی را در این سنگر نیز عقب برانیم.

 

ما از «هفته جهانی کارزار علیه اعدام ۱۳ تا ۲۰ ژانویه – ۲۳ تا ۳۰ دی‌ماه» که توسط نهادها و فعالین جنبش علیه اعدام اعلام شده قاطعانه حمایت می‌کنیم و از کلیه احزاب، سازمان‌ها و فعالین مبارز و مخالف رژیم در داخل و خارج کشور می‌خواهیم که با پیوستن به این کارزار هر چه بیشتر آن را تقویت کنند.

 

ما مردم کردستان و سراسر کشور، خانواده‌های دادخواه، کارگران و معلمان و کلیه تشکل‌های دانشجویان، جوانان، زنان و همه فعالین سیاسی و اجتماعی را فرامی‌خوانیم برای نجات عزیزانی که اکنون در زندان و زیر شکنجه و با اعترافات اجباری، به اعدام محکوم شده‌اند، به این کارزار بپیوندند. عزیزان ما که بی‌رحمانه به اعدام محکوم شده‌اند برای هدف انسانی و عادلانه همه ما دست به اعتراض زده بودند و اکنون وظیفه ما است که با تمام قوا به یاری آنان برخیزیم.

 

می‌توانیم جنبش قدرتمندی علیه احکام اعدام و علیه مجازات اعدام شکل بدهیم و جنبش علیه اعدام، این سنگر مهم انقلابمان را هر چه بیشتر مستحکم کنیم. لغو مجازات اعدام و لغو همه احکام ظالمانه و جنایت‌کارانه اعدام یک خواست مهم انقلاب زن زندگی آزادی است. با پیوستن به هفته جهانی کارزار علیه اعدام، جنبش علیه اعدام را هر چه بیشتر گسترش کنیم.

 

سردبیر این شماره: سوسن صابری

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *