لاف‌وگزاف مالیات ندارد! - کاظم نیکخواه

لاف‌وگزاف مالیات ندارد! – کاظم نیکخواه

مندرج در ژورنال شماره ۶۴۶ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

جمهوری اسلامی علاوه بر دستگاه جنایت و چپاول و عقب‌ماندگی، یک ماشین تولید لاف‌وگزاف و مزخرفات است. روضه‌خوانی‌های سران حکومت همه رجزخوانی‌های توخالی علیه دشمنان تخیلی و غیرتخیلی است. روز یکشنبه این هفته سردار پاسدار علی فدوی در ورامین سخنرانی داشت و تماماً ادعاهای سراپا پوچ و توخالی تحویل پامنبری‌های حکومتی داد. او بدون شرم از اینکه خمینی در دنیا به‌عنوان جلاد عقب‌مانده اسلامی مورد نفرت است گفت: “اکنون دنیا فهمیده است بصیرت رهبر انقلاب از تمامی دنیا جلوتر بوده است”!

فدوی در مورد اقتدار حکومت اسلامی گفت: “ایستادگی و مقاومت مردم ایران (یعنی حکومت!) باعث شده تا دشمن نیز به شکست خود معترف باشد و جرئت شلیک‌کردن حتی یک گلوله به سمت ایران را به خود راه ندهد”. بله حتی یک گلوله!

اما او بلافاصله بعد از ادعای عدم شلیک حتی یک گلوله، ظاهراً از نگاه متعجب حضار به یاد آورد که چندین تن از سران و متخصصین هسته‌ای و غیرهسته‌ای حکومت در همین ماه‌ها و سال‌های اخیر در کنار گوش حکومت ترور شدند و حکومت اسلامی هم هیچ غلطی نتوانست بکند. در نتیجه ناچار شد بدون اینکه شرم کند بگوید “البته ممکن است اشتباهات محاسباتی دشمن! شهادت افرادی در ایران اسلامی را به همراه داشته باشد؛ ولی قطعاً این امر باعث می‌شود که ملت ایران استوارتر از قبل در برابر آنان ایستادگی کند”! بله کسانی ترور شدند؛ اما این از “اشتباه محاسباتی دشمن” بوده است! واقعاً انسان باور نمی‌کند که کسی با قیافه جدی این‌همه چرندیات به هم ببافد. او در همین سخنرانی ادعا کرد که همه دنیا دارند شعارهای حکومت اسلامی را تکرار می‌کنند!

متأسفانه، این موجودات پرمدعای بی‌مغز در قرن بیست و یکم در این کشور دارند می‌چاپند و با جنایت حکومت می‌کنند. آنچه باید توجه کرد این است که اینها نمایندگان سرمایه‌داری پوسیده این دوره‌اند که به‌راستی به ته خط رسیده است و برای ادامه حیات خود به چنین موجودات عقب‌مانده و ضدعلم و ضدمردمی و مسخره‌ای نیاز دارد. ناخوانایی چنین موجوداتی بافرهنگ و تفکر پیشرو اکثریت کارگران و مردم این کشور آشکار و عیان است. قطعاً پرونده این حکومت منفور را مردم با ادامه انقلاب زیبای “زن زندگی آزادی” خیلی زود در هم خواهند پیچید و کل آثار و کارنامه آنها را به موزه توحش تاریخ خواهند سپرد.

 

سردبیر این شماره: محسن ابراهیمی

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *