شرافت زنان زباله‌گرد و رذالت رژیم اسلامی -عطیه نیک‌نفس

شرافت زنان زباله‌گرد و رذالت رژیم اسلامی -عطیه نیک‌نفس

مندرج در ژورنال شماره ۶۵۸ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیسی، درباره برنامه معاونت امور زنان برای زنان زباله‌گرد، بیان کرد: “ما مسئولیت اجرایی نداریم، ولی در سیاست‌گذاری‌ها تلاش کردیم شرایطی برای کار شرافتمندانه و باعزت برای بانوان زباله‌گرد فراهم شود به‌خصوص اینکه بسیاری از این بانوان سرپرست خانوار هستند. اما بسیاری از بانوان زباله‌گرد سرپرست خانوار به دلیل سودآوری زباله‌گردی این شغل را رها نمی‌کنند.”

ایران به یمن وجود جمهوری فاسد و جنایت اسلامی به دلیل بحران‌های هر روزه و کشنده به ویرانه‌ای مبدل شده است که مردم حتی برای ساده‌ترین و اولیه‌ترین نیازهایشان باید تمام روز با زندگی مبارزه کنند. زنان که به‌صورت مضاعف همیشه مورد سرکوب رژیم اسلامی بوده‌اند، باید در این کشور غنی و ثروتمند، زباله‌گردی کنند تا بچه‌هایشان گرسنه سر بر بالین نگذارند.

این در حالی است که همین انسیه خزعلی و دیگر مزدوران رژیم اسلامی از پولی که دقیقاً حق همه مردم است، حقوقهای چندصد میلیونی می‌گیرند و در خانه‌های ویلایی به سر می‌برند، و بچه‌هایشان در بهترین شرایط در دنیا زندگی می‌کنند. اختلاس‌های میلیاردی در این رژیم رخ می‌دهد و مجرمان حتی دستگیر هم نمی‌شوند! ارقام این دزدی‌ها چنان است که با یک فقره از آنها زندگی میلیون‌ها کودک در ایران کاملاً تغییر می‌کند.

انسیه خزعلی! شرافت کلمه‌ای بامعنی و انسانی است که برای دهن تو و دیگر همدستانت بیش از اندازه بزرگ است، شمایی که نه‌تنها بویی از انسانیت نبرده‌اید؛ بلکه برای گرفتن نفس مردم از هیچ جنایتی مضایقه نمی‌کنید. بله؛ هر چه مادرانی که برای نگهداری از کودکان بی‌پناه و گرسنه‌شان تا کمر در زباله فرومی‌روند تا با تفکیک آنها بتوانند اندک پولی برای خوراک و پوشاک تهیه کنند باشرافت هستند، تو و هم‌پیاله‌های تو بی‌شرف، جنایت‌کار و متوحش هستید!

زنان زباله‌گرد برای سود بیشتر نیست که این زباله‌گردی را رها نمی‌کنند. اگر همین کار را هم نکنند، حتماً خود و بچه‌هایشان قادر به ادامه حیات نخواهند بود! آنها می‌دانند که رژیم اسلامی نماینده آنها نیست، بلکه قاتلشان است!

تا قوانین ضدزن اسلامی و یک رژیم تا مغز استخوان زن‌ستیز و ضد انسان در ایران در مسند قدرت است، هیچ‌کس به حقوق انسانی‌اش نخواهد رسید. چیزی که باید برای همیشه به زباله‌دان سپرده شود تا مردم دنیایی بهتر را تجربه کنند، رژیم اسلامیست.

 

سردبیر این شماره: محسن ابراهیمی

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *