شبکه مافیایی نایبان امام‌زمان - محسن ابراهیمی

شبکه مافیایی نایبان امام‌زمان – محسن ابراهیمی

مندرج در ژورنال شماره ۶۷۲ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

یکی دیگر از اسناد هک شده قوه قضاییه، به تاریخ مرداد ۱۴۰۰ با قید “خیلی محرمانه” مربوط به پرونده دزدی ده‌ها میلیون‌دلاری در قرارگاه خاتم‌الانبیا از زیر مجموعه‌های سپاه پاسداران است.

این سند که توسط فرمانده قرارگاه عملیاتی “سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی” امضا شده است و خطاب به دادستان عمومی و انقلاب استان تهران و ظاهراً برای “پیگیری” است، مربوط به عباسعلی قاسمی، “معاونت سرمایه‌گذاری قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران” است که بر طبق آن با “ارتباطات نامتعارف با شرکت‌های خارجی و انعقاد قراردادهای بی‌ضابطه برای قرارگاه خاتم‌الانبیا” ده‌ها میلیون دلار به جیب زده است!

همین چند جمله نشان می‌دهد که این هم یکی از دزدی‌های کلان و سازمان‌یافته مقامات حکومت است که حتماً همین فرمانده و دادستان در آن سهیم بوده‌اند که دو سال و نیم است “خیلی محرمانه” نگه داشته‌اند. از اختلاس‌ها و دزدی‌های نجومی در جمهوری اسلامی، مردم فقط زمانی مطلع می‌شوند که یا باندهای حکومت برای بدنام‌کردن رقبایشان افشاگری می‌کنند یا در اتفاقاتی شبیه حک اسناد قوه قضاییه جامعه خبردار می‌شود. آنگاه نوبت خامنه‌ای می‌رسد که مسئول اعلام “کش ندهید” است!

قرارگاه خاتم‌الانبیا یکی از چهار نهاد اختاپوس اقتصادی جمهوری اسلامی است که “بیش از نیمی از اقتصاد ایران را در اختیار خود دارند” و همراه با آستان قدس رضوی، ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مستضعفان زیر نظر علی خامنه‌ای اداره می‌شوند. این نهادها از مالیات معاف‌اند؛ به هیچ جایی پاسخگو نیستند؛ کسی از تراکنش‌های مالی‌شان باخبر نیست جز همان دزدانی که در رأسشان قرار گرفته‌اند و به چپاول سیستماتیک ثروت جامعه مشغول‌اند.

در اعتراض به همین فساد و چپاول سیستماتیک و ابعاد نجومی دزدی‌هاست که معلمان و بازنشستگان مدام فریاد می‌زنند: “یک اختلاس کم بشه، مشکل ما حل میشه”! اما یک اختلاس کم که نمی‌شود هیچ، اختلاس پشت اختلاس در جمهوری اسلامی به نرم تبدیل شده است آن‌چنان‌که حکومت اسلامی امروز عملاً به بزرگ‌ترین شبکه مافیایی اختلاس در جهان تبدیل شده است. شبکه‌ای که نمی‌تواند بدون اختلاس، بدون چپاول، بدون به فقر و فلاکت کشاندن میلیون‌ها انسان، به حیات انگلی‌اش ادامه دهد. فریاد “فقر، فساد، گرونی، میریم تا سرنگونی” که در انقلاب “زن زندگی آزادی” طنین‌انداز شد، نشان داد که مردم هم می‌دانند این شبکه مافیایی را فقط می‌توان به قدرت یک انقلاب در هم شکست و نابودش کرد و هم برای رسیدن به این هدف دست‌به‌کار شده‌اند.

 

سردبیر این شماره: سیاوش آذری

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *