شبکه فساد بی‌پایان حکومت الله- سینا پدرام

شبکه فساد بی‌پایان حکومت الله- سینا پدرام

مندرج در ژورنال شماره ۶۷۴ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی “جماران”، احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت رژیم اسلامی در هشتمین همایش سراسری اعضای “سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت” اظهار داشت “مفسدان با به‌کارگیری شبکه در نهادهای حساس و نفوذ در مجاری تصمیم‌گیری، فرایندهای فسادزا را قانونی می‌کنند.”

همه چیز در رژیم اسلامی وارونه است؛ همه چیز. دزدان حرفه‌ای مشغول غارت داروندار مردم هستند و همین اوباشان سازمان “شفافیت و عدالت” برپا می‌کنند از “مفسدان نفوذی” در حکومت انتقاد می‌کنند.

بهتر است از آقای توکلی شروع کنیم. خود آقای توکلی که از همان ایام به حکومت رسیدن رژیم اسلامی صاحب‌مقام و منصب در دستگاه حکومتی بوده است، پرونده قطوری از “خدمات شفاف” برای رژیم اسلامی دارد. در مدخل ویکی‌پدیا که بنام شخص اوست نوشته شده: “او به ترتیب رئیس شهربانی، کمیته انقلاب اسلامی، دادیار و دادستان انقلاب بهشهر بود و در زمان مسئولیت او بهشهر به‌خاطر اجرای دقیق حکم قصاص و قطع دست دزد، معروف بود.”

همچنین دریافت رانت و کمک‌های دیگر برای راه‌اندازی روزنامه فردا در سال ۱۳۷۶، در پی بازگشت ایشان به ایران پس از اخذ دکترای اقتصاد از دانشگاه ناتینگهام انگلستان، خود از حواشی این گمارده خامنه‌ای به شمار می‌رود.

فساد در رژیم اسلامی یک دلیل عمده دارد. این رژیم، رژیم اشغالگری است که تک‌تک افراد آن فقط یک دستور کار در برابر خود دارند؛ پر کردن جیب‌های گشاد خودشان. دزدسالای یک ویژگی اساسی این رژیم است. این دانسته عمومی است که اختلاس‌های میلیاردی بخش پایه‌ای سیاست اقتصادی رژیم اسلامی را تشکیل داده و می‌دهد. آیا راه‌حل دیگری جز سرنگونی انقلابی این رژیم برای مقابله با این حجم فساد مالی و حکومتی وجود دارد؟

جواب این سؤال بارها در دستور کار مردم قرار گرفته است. انقلاب زن زندگی آزادی بر اساس ایده عدالت اجتماعی و اقتصادی بنا شده است و در مقابل این‌همه فساد حکومتی و اجتماعی – اقتصادی به‌پاخاسته است.

“یک شهر بر اساس خرد بنا می‌شود” شعار دانشگاه ناتینگهام است. این دانشگاهی است که آقای توکلی به‌اصطلاح “دکترای” اقتصاد خود را از آنجا اخذ کرده است. به نظر می‌رسد ایشان و رژیم متبوع هیچ بهره‌ای از این شعار نبرده‌اند.

 

سردبیر این شماره: سیاوش آذری

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *