نگار کریمیان قربانی رژیم اسلامی - عطیه نیک‌نفس

نگار کریمیان قربانی رژیم اسلامی – عطیه نیک‌نفس

مندرج در ژورنال شماره ۶۷۸ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

کشته‌شدن نگار کریمیان یک زن جوان ۲۱ساله، چهارشنبه ۲۳ اسفند، در الیگودرز، استان لرستان بر اثر تیراندازی مأموران جمهوری اسلامی. این حادثه براثر شلیک مستقیم مأمور لباس‌شخصی نیروی انتظامی از فاصله نزدیک به خودرو یک خانواده در الیگودرز استان لرستان صورت‌گرفته است که اشتباهی بجای خودرو حمل مواد مخدر به خودرو این خانواده از فاصله یک‌متری شلیک کرده است.

این اولین‌بار نیست که شهروندی بدون هیچ دلیلی به دست مأموران رژیم اسلامی که لباس‌شخصی هستند با اشتباهات بسیار غیرقابل‌جبران و مرگبار کشته شده‌اند. رژیمی فاسد و جنایت‌کار که جان انسان‌ها هیچ ارزشی برایش ندارد، به‌سادگی به مردم شلیک می‌کند و هرگز پاسخگو نیست!

عامل مستقیم قتل این زن جوان رژیم ضدانسانی اسلامی است که با بی‌کفایتی بدون کمترین اهمیتی برای جان شهروندان در ایران، به‌راحتی آنها را به قتل می‌رساند. جنایت، فساد و ظلم از این رژیم می‌چکد. هر روز به علل و بهانه‌های مختلف صدها انسان در ایران کشته می‌شوند. یک روز به علت نداشتن واکسن و بیماری کرونا، یک روز به بهانه اعتراض انسانی علیه تورم کمرشکن، یک روز به علت مطالبه حقوق اولیه، یک روز در اثر “سانحه” کاری و روزی دیگر از طریق اعدام که کاره هر روزه رژیم است.

تا این رژیم جنایت‌کار، دزد و فاسد در ایران بر سر قدرت باشد، همچنان شاهد کشته‌شدن انسان‌ها در ایران خواهیم بود. مردم در ایران تحت حاکمیت رژیم اسلامی به گروگان گرفته شده‌اند و نه‌تنها از حقوق انسانی‌شان برخوردار نیستند؛ بلکه شلیک مستقیم مزدوران رژیم هر روزه در کمین آنهاست.

سرنگونی جمهوری اسلامی تنها راه نجات و رسیدن به دنیایی برابر که کرامت انسان‌ها در آن ارج نهاده شود، است. در فردای سرنگونی رژیم عاملین و آمرین رژیم به جرم جنایاتشان از جمله به جرم پایمال‌کردن حرمت انسان‌ها و تأمین حق زندگی آنان در دادگاه‌های صالح محاکمه شده و به سزای اعمال خود خواهند رسید.

 

سردبیر این شماره: سیاوش آذری

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *