هشدار روزنامه "اصول‌گرا" و حال زار حجاب - سیاوش آذری

هشدار روزنامه “اصول‌گرا” و حال زار حجاب – سیاوش آذری

مندرج در ژورنال شماره ۶۷۸ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

روزنامه فرهیختگان وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی و از دست‌راستی‌ترین رسانه‌های رژیم اسلامی با انتشار ویدئویی از درگیری “افرادی” که برای اعتراض به “وضعیت بی‌حجابی” در خیابان پاستور تجمع کرده‌اند با نیروهای انتظامی و با اشاره به ویدئوی درگیری یک زن با یک آخوند در درمانگاهی در قم در مورد “وضعیت” حجاب در کشور هشدار داده و همچنین اضافه کرده است که در صورت ادامه روند اوضاع به این شکل با “رخدادهای ناخوشایندی” روبرو خواهیم شد.

البته تلاش این به‌اصطلاح روزنامه در تهدیدکردن زنان و مردم در ایران از طریق نشان دادن چماق از زیر عبا بیش از آنکه جامعه را مرعوب کند درماندگی رژیم در تقابل با زنان و مردم آزاده و وضعیت زار حکومت خدا و خود جناب الله را نمایان می‌سازد. همین که انتشار ویدئوی یک درگیری میان یک زن و آخوند این‌چنین خبرساز شده و تمام جک و جانوران اسلامی را به واکنش واداشته است به‌اندازه کافی گویاست.

برخورد رژیم به این موضوع و کلاً به مسئله حجاب کاملاً از موضع ضعف و در تأیید این ادعا است که انقلاب زن زندگی آزادی آن‌چنان توازن قوا در جامعه را به نفع مردم تغییر داده که علی‌رغم فرو خوابیدن اعتراضات توده‌ای و خیابانی بازگشت به شرایط پیش از انقلاب غیرممکن گشته است. این همچنین نشانه زنده‌بودن، پویایی و بالندگی انقلاب جاری است. اگر چنین نبود نه نیروهای انتظامی رژیم با گله‌های حزب‌الله “معترض” به بی‌حجابی “درگیر” می‌شدند و نه معاون “امور زنان” دولت رئیسی مجبور به تکرار و یادآوری ادعای نخ‌نمای “حجاب در ایران مقوله‌ای فرهنگی و پذیرفته شده است” می‌شد.

البته خود این “روزنامه” هم چهار سطر پایین‌تر به‌گونه‌ای مضحک به تناقض‌گویی افتاده و به شکننده بودن اوضاع و پریشان‌حالی رژیم اعتراف می‌کند و می‌نویسد قرارگرفتن مردم در مقابل مردم (یعنی تقابل مردم با رژیم) “هم به ضرر اقشار مختلف جامعه و هم به ضرر وضع حجاب خواهد بود”.

نه آقایان! خودتان هم می‌دانید که آب بسیار پیش‌تر از سرتان گذشته است. می‌دانید که مردم و پیشاپیش آنان زنان مترصد فرصت برای درهم‌کوبیدن کلیت رژیم اسلامی هستند. خوب می‌دانید که کوچک‌ترین تقابل با مردم جرقه‌ای خواهد بود که باروت انقلاب را منفجر نموده و دولت الله را برای همیشه نزد خود الله خواهد فرستاد. بر خود بلرزید! آن روز بسیار نزدیک است.

 

سردبیر این شماره: سیاوش آذری

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *