جعل امضا و تصاحب زمین - کیوان جاوید

جعل امضا و تصاحب زمین – کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۶۸۱ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

بر اساس اسناد منتشر شده، کاظم صدیقی، امام‌جمعه موقت تهران، باغی به مساحت چهارهزار و ۲۰۰ مترمربع را با همراهی پسرانش در منطقه اُزگل تهران تصاحب کرده است. این زمین در شمال شرق “مدرسه علمیه امام خمینی” قرار دارد و قیمت روز آن باتوجه‌به بهای متوسط زمین در منطقه، “حدود هزار میلیارد تومان” تخمین زده می‌شود. کاظم صدیقی می‌گوید: “فردی که قبلاً مورداعتماد مجموعه بوده”، با “خیانت‌درامانت” و “جعل امضا”، این زمین‌ها را به شرکت پیروان اندیشه‌های قائم منتقل کرده است.

آخوند جماعت سابقه‌ای ۱۴۰۰ساله در جعل خبر و دروغگویی و ساختن داستان‌های عجیب‌وغریب دارد. از معجزات متعدد پیغمبر اسلام تا امام اول شیعیان تا تاریخی از کرامات امامان و امامزاده‌ها و… جعلیات و دروغ‌بافی‌های شاخ‌داری که آگاهانه برای سرکیسه‌کردن افراد ناآگاه و دین زده بافته می‌شود. اما جعل امضا برای صاحب زمین کردن صدیقی دیگر دست همه دروغ‌بافان ۱۴۰۰ساله آخوندهای متخصص ماشین تولید جعلیات را بسته است. بی‌شک همکاران کاظم صدیقی باید یک دوره تکمیلی و تخصصی در “مدرسه علمیه امام خمینی” داشته باشند تا کاملاً درک کنند که این امام‌جمعه منتخب خامنه‌ای به چه درجه‌ای از کرامات اسلامی رسیده است که می‌توانند این‌چنین بی‌پروا چرند ببافند و شرم هم نکنند.

صدیقی و هم‌کیشان خشک‌مغزش فکر می‌کنند جامعه در عصر دعانویسی سیر می‌کند. دورانی که بشرِ درمانده و فاقد آشنایی با علم و دانش و حقیقت اجتماعی از سرِ استیصال، اسیر خرافه و چشم‌به‌راه معجزات بود. در این دوره و زمانه، با پیشرفت انواع علوم و دانش، دوران معرکه‌گیری اسلامی و فروش داستان “خر دجال” در میان هیچ بخشی از مردم، حتی ناآشناترین و دور از اجتماع ترین قشرهای اجتماعی جایی ندارد.

آنچه باعث شده است صدیقی کلاش بتواند این‌چنین بی‌پروا دست به دروغ‌بافی شاخ‌دار بزند، به یک عامل مهم مربوط می‌شود. اینکه انواع رنگارنگ زمین‌خواران و رباخواران و نفت و گاز خواران و خلاصه همه‌چیزخواران سازندگان این حکومت اسلامی‌اند و هوای همدیگر را دارند. اما صدیقی‌های حکومت یک عامل مهم را خوب است بهتر از این به یاد داشته باشند. مردم با شناختی که از این قشر جلاد دارند بی‌پروا و بی‌وقفه در حال کندن گور این انگل‌های اجتماع هستند تا زمین‌وزمان و زندگی از دست این جماعت نجات پیدا کند.

 

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *