جنگ روزه‌خواران با زمین‌خواران!- محسن ابراهیمی

جنگ روزه‌خواران با زمین‌خواران!- محسن ابراهیمی

مندرج در ژورنال شماره ۶۸۱ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

با آغاز ماه رمضان، ده‌ها مکان عمومی و گردشگری و رستوران در شهرهای مختلف  به دلیل “عدم رعایت قوانین ماه رمضان و روزه‌خواری” پلمب شدند.

سران حکومت طبق معمول دست به کار شده اند. با ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامیشان مردم را تهدید میکنند که روزه‌خواران  با  ۲ ماه زندان و ۷۴ ضربه شلاق مجازات خواهند شد! موضوع آنقدر جدی است که محسنی اژه‌ای، قاضی‌القضات اسلامی به ضابطانش دستور داده است با هر نوع “ناهنجاری خلاف قانون و شرع” که موجب “آزردگی مردم مومن می‌شود” مقابله کنند! و این دیگر جالب است. کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، آیت‌اللهی که پرونده هزاران میلیاردی زمین‌خواریش در شمال تهران همین هفته گذشته افشا شد اعلام کرد “تظاهر به روزه‌خواری از منکرات است و حاکمیت اسلامی وظیفه دارد با آن برخورد کند”!

روزه‌خواری جرم اعلام میشود تا با “بهشت اجباری” در آن دنیا به ضرب تهدید و زندان و شلاق و شکنجه برای میلیونها مردم منزجر از بهشت اسلامی، برای خودشان در همین دنیا تا میتوانند زمین‌خواری کنند، بچاپند و ثروت اندوزی کنند.

از بخت بد جمهوری اسلامی، ماه رمضان با نوروز همزمان شده است. و این تازه اول کار است. رمضان تازه آغاز شده است. ماهی که یکی از جبهه‌های مهم نبرد مردم با حکومت را داغ میکند: جبهه‌ای که در آن مردم منزجر از اسلام و حکومت اسلامی در مقابل حکومتی منزجر از مردم و نوروزشان در مقابل هم قرار میگیرند. روزه‌خواران در مقابل زمین‌خواران! در کشوری مثل ایران با سونامی ضد اسلامی و مردم روزه‌خوار از یک طرف و حکومت زمین‌خوار از طرف دیگر چه کابوسی هراسناکتر از این؟

آیا حکام اسلامی واقعا نمیدانند که این شاخ و شانه کشیدنهای اسلامی علیه مردم، زیر پایشان را خالی‌تر می‌کند؟ روشن نیست که حکومت شکست‌خورده در سنگر حجاب، قطعا در سنگری مثل تقابل روزه‌داری حکومتی با روزه‌خواری مردم شکست سنگینی خواهد خورد؟ قعطا میدانند اما ناگزیرند ادای حکومتی را درآورند که گویا “مردم مومن” منتظر دستورات اسلامی آنها هستند که اجابت کنند؟

حکام اسلامی ادای اتوریته در می‌آورند. اما مردمی که انقلابی به عظمت “زن، زندگی، آزادی” را تجربه کرده‌اند به قدرت عظیم خود پی برده‌اند. در هم شکستن اتوریته  پوشالی جمهوری اسلامی در همه سنگرها، از جمله سنگر روزه‌داری حکومتی در مقابل روزه‌خواری مردمی، حلقه‌هایی هستند که وقتی به هم متصل شوند مسیر پایان دادن به یکی از ضد انسانی ترین حکومت‌های تاریخ جهان را هموارتر میکند. پیش بسوی شکست جمهوری اسلامی در این سنگر!

 

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *