تروریسم اسلامی در خدمت مافیای حاکم در روسیه!- محسن ابراهیمی

تروریسم اسلامی در خدمت مافیای حاکم در روسیه!- محسن ابراهیمی

مندرج در ژورنال شماره ۶۸۷ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

روز جمعه ۲۲ مارس – سوم فروردین، به یک سالن کنسرت در حومه مسکو حمله شد. تا کنون تعداد کشته‌شدگان بیش از ۱۳۷ نفر است و تعداد ۱۸۰ نفر نیز زخمی شده‌اند!

حتی قبل از به‌عهده‌گرفتن مسئولیت این جنایت توسط  داعش، هر کسی که کمترین شناختی از بزرگ‌ترین نیروی تروریستی جهان معاصر اطلاعی داشته باشد، فوراً می‌توانست حدس بزند این باید کار تروریسم اسلامی باشد. چون کشتار مردم عادی تخصص این جنبش ضد زندگی است.

داعش مسئولیت این جنایت را به عهده گرفته است. اما ولادیمیر پوتین و مافیای – امنیتی‌اش توسط خبرگزاری دولتی تاس امروز اعلام کردند که دست دولت اوکراین در کار است و عاملین این ترور “قصد داشتند از مرز روسیه و اوکراین عبور کنند و تماس‌هایی را با طرف اوکراینی برقرار کرده بودند! ”

برای ما مردم ایران که با سردسته تروریسم اسلامی در قرن بیست و یک، یعنی جمهوری اسلامی مورد حمایت ولادیمیر پوتین سروکار داریم  و برای نابودکردنش انقلاب “زن، زندگی، آزادی” راه انداخته‌ایم، دو حقیقت روشن هستند:

اولاً آدمکشی تروریسم اسلامی در همه نقاط دنیا شباهت زیادی دارند. قتل‌عام در کنسرت موسیقی در مسکو توسط داعش، تماماً شبیه قتل‌عام در کنسرت موسیقی در اسرائیل توسط حماس در ۷ اکتبر با حمایت جمهوری اسلامی و ترورهای طالبان حاکم در افغانستان دارد. طالبان و جمهوری اسلامی شغل همه‌روزه‌شان ترور سازمان‌یافته هر روزه در افغانستان و ایران است که البته در هر دو کشور با مقاومت و مبارزه شجاعانه مردم و زنان در پیشاپیش مردم مواجه هستند.

ثانیاً ولادیمیر پوتین، مثل ولی‌فقیه عمامه دارش در ایران برای نجات از باتلاق سیاسی نیاز داشت به ریسمان “دشمن خارجی” آویزان شود. پوتین که تجاوز نظامی‌اش به اوکراین با اسم رمز “عملیات ویژه” شکست‌خورده است، به جنایت داعش در کنسرت مسکو به‌شدت نیاز داشت. نیاز داشت تا با توسل به ناامنی تروریستی و ربط‌دادنش به دشمن خارجی”، برای جنگ صلیبی ارتجاعی‌اش علیه اوکراین سربازگیری کند. همچنین نیاز داشت از تروریسم اسلامی مثل یک کارت بازی و امتیازگیری در معادلات نظامی و سیاسی با جهان غرب استفاده کند.

تروریسم اسلامی در کنسرت مسکو، و استفاده سیاسی پدرخوانده اولیگارشی مافیایی – تروریستی حاکم در روسیه از آن، یک نمونه دیگر از چرخه جنایت و تروریسم در سطح جهان است. این تروریسم اسلامی را  همراه با پدرخوانده حکومتی‌اش اش در ایران، فقط با انقلابی به عظمت انقلاب “زن، زندگی، آزادی” می‌توان تماماً درهم شکست و نابود کرد.

 

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *