خدا جایی زیر عبای صدیقی پنهان است - کیوان جاوید

خدا جایی زیر عبای صدیقی پنهان است – کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۶۸۸ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

در افشاگری‌های جدید آمده است: “باغ چهارهزار و ۲۰۰ متری اُزگُل به قیمت حدود شش میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به تصاحب کاظم صدیقی در آمد. در واقع هر مترمربع از این باغ تنها یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان فروخته شده است؛ ۱۵۰ برابر زیر قیمت! ”

افشاگری از کاظم صدیقیِ زمین‌خوار در حقیقت افشای ماهیت اسلام و مذهب است. قرار نیست تازه معلوم شود اسلام عین جنایت و آخوند سمبل و عصاره فساد است. کسی در ایران دنبال این نیست که بداند کدام‌یک از سران رژیم از آن یکی چپاولگرتر است. فساد و غارتگری در “ذات” این نظام لانه کرده است. این افشاگری‌ها فقط میخ جدید دیگری است بر تابوت این حکومت.

سران و همه محافظان وضع موجود که می‌خواهند این حکومت برجا بماند، روی اسلامیت این رژیم پا می‌فشارند و برای حفظ این اسلامیت باید نشان بدهند همه شخصیت‌های حکومتی، خصوصاً “روحانیون” عمیقاً به خدا و اسلام و قوانین اسلامی باور دارند و به آن عمل می‌کنند. اگر بر طبل خداپرستی نکوبند معلوم نیست چرا و چگونه در رأس قدرت خواهند ماند و امکان غارتگری خود را حفظ خواهند کرد. باید ثابت کنند که خدا زیر عبای آنها پنهان شده است و از زبان آنها با مردم سخن می‌گوید. اتصال کوتاه “روحانیت” باخدا و “ائمه اطهار” درست باید به این خدمت کند که ساختار حکومت در دست این جماعت باقی بماند. این حفظ ظاهر اسلامی منبع عظیم‌ترین و بادآورده‌ترین امکانات مالی برای حافظان نظام است.

آنچه اما مردم در این جدال بین مرگ و زندگی در ایران به‌روشنی درک کرده‌ایم، ماهیت مذهب و خیل آخوندهای انگل است که با چپاول جان و زندگی مردم به بهترین وجه ممکن از آن ارتزاق می‌کنند. به گوش رسیدن هر اذان و تلاوت هر چه بیشتر قرآن زنجیر سختی است بر تداوم فقر و فلاکت همگانی.

روند نابودی و بی‌اعتباری هر چه بیشترِ باورهای مذهبی و اسلامی طی بیش از ۴ دهه بی‌وقفه در حال افزایش است و مردم به حق مذهب را با جنایت و غارتگری و فساد یکی می‌گیرند. با سرنگونی جمهوری اسلامی فقط دست مشتی دزد و جلاد در حاکمیت و ساختار نظام اسلامی از زندگی مردم کوتاه نمی‌شود، بلکه پایان کار جمهوری اسلامی در واقع نابودی معنوی، سیاسی و اجتماعی اسلام نیز خواهد بود. به این معنا پیروزی انقلاب زن زندگی آزادی نه‌تنها یک انقلاب در عرصه اقتصادی و آزادی‌های سیاسی و اجتماعی است، بلکه مبشر بزرگ‌ترین رنسانس ضد مذهبی در تاریخ بشر خواهد بود. حرکتی عظیم به‌سوی دین‌زدایی.

 

سردبیر این شماره: محسن ابراهیمی

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *