این بار از چه کسی "انتقام سخت" می‌گیرید؟ - اصغر کریمی

این بار از چه کسی “انتقام سخت” می‌گیرید؟ – اصغر کریمی

مندرج در ژورنال شماره ۶۹۵ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

باز هم از خامنه‌ای تا رئیسی و فرماندهان سپاه و مجلسیان رجزخوانی برای انتقام سخت علیه اسرائیل را شروع کرده‌اید. اما آنچه مردم می‌بینند عجز و درماندگی شما است. فعلاً و از چند سال قبل اسرائیل دارد از شما “انتقام سخت” می‌گیرد. گیریم که بمبی هم در جایی منفجر کنید، گیریم که مانند پایگاه عین الاسد جایی را موشک‌باران کنید؛ اما خوشبختانه توان هیچ جنگی را ندارید. چون سراسر کشور علیه جنگتان بلند می‌شود و سرنگونی‌تان را تسریع می‌کند.

مردم در سوگ سرکوبگرانی که کاری و وظیفه‌ای جز سرکوب مردم در ایران یا سوریه ندارند، اشکی نمی‌ریزند؛ اما تا بخواهید شادی می‌کنند و با شنیدن مرگ تخم و ترکه‌های سلیمانی پایکوبی می‌کنند. در انتقام از قتل سردار مرگتان از ۱۷۶ سرنشین هواپیما و کودکی که در شکم یک مادر بود انتقام گرفتید و در مراسمش در کرمان بیش از ۷۰ نفر را به کشتن دادید. این بار نقشه‌تان چیست؟ این بار که درمانده‌تر و ذلیل‌تر از همیشه هستید، زورتان به چه کسی می‌رسد؟

قتل فرماندهان ارشدتان در سوریه بار دیگر این سؤال را در اذهان مردم زنده کرد که آنها در سوریه چه می‌کردند؟ به سرکوب مردم سوریه که علیه اسد بلند شده بودند کمک کردید. همه از جنایت‌کاری‌تان علیه مردم به‌جان‌آمده این کشور و هزینه‌های سنگین مالی که صرف نگهداری این همتای مرتجعتان کردید، خبر دارند؛ اما چه نصیب شما شد؟ چه پیروزی‌های سیاسی و دیپلماتیکی کسب کردید؟ یا در عراق یا در لبنان یا یمن و فلسطین؟ شکست و شکست و شکست!

و شکست‌های پی‌درپی شما افق پیروزی را روشن‌تر مقابل مردم می‌گذارد. سرنوشت شوم شما در همین کشور توسط مردم به‌جان‌آمده از همه سیاست‌های احمقانه، سیاست‌های شکست‌خورده و به‌گل‌نشسته، سیاست‌های جنایت‌کارانه داخلی و منطقه‌ای‌تان، دزدی‌های آیت‌الله‌ها و مقاماتتان، فساد هر روزه‌تان و فقر و بدبختی که به مردم تحمیل کرده‌اید تعیین می‌شود. توسط همان مردمی که علی‌رغم لشکرکشی‌تان در روز سیزده به در، همه‌جا را به صحنه رودررویی با همه مقدساتتان و دهن‌کجی به فتواهایتان تبدیل کردند.

 

سردبیر این شماره: سوسن صابری

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *