فاطمه سپهری و کشف همکار اسرائیل - کیوان جاوید

فاطمه سپهری و کشف همکار اسرائیل – کیوان جاوید

مندرج در ژورنال شماره ۶۹۹ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

خانواده فاطمه سپهری، زندانی سیاسی، می‌گویند برای او پرونده جدیدی به اتهام “حمایت از اسرائیل” تشکیل شده است. فاطمه سپهری مهرماه سال گذشته پس از انتقالش از زندان وکیل‌آباد مشهد به بیمارستان، حملات حماس به اسرائیل در روز ۷ اکتبر را محکوم کرده بود. مادر فاطمه سپهری می‌گوید: “این‌ها می‌خواهند انتقام حمله اسرائیل را از زندانیان بی‌گناه بگیرند.”

وصف حال حکومتی در حال متلاشی‌شدن، ضربه خورده توسط انقلاب زن زندگی آزادی، در محاصره همه‌جانبه مردمی که از هر سو به سمتش یورش می‌برند، حکومتی اسیر بحران‌های فزاینده اقتصادی، منزوی و مورد تنفر وسیع افکار عمومی در جهان. چنین حکومتی که هر روز گروهی از “سردارانش” به دست اسرائیل کشته می‌شوند، حکومتی که رخنه اطلاعاتی – امنیتی جای امنی برایش باقی نگذاشته است.

این رژیم در محاصره زنان بی‌حجاب با فرهنگ مدرن جهانی قرار گرفته است؛ در محاصره جنبش ضد مذهبی که به قول یک بلاگر مصری که به‌تازگی در ماه رمضان به ایران سفرکرده بود، می‌گوید هیچ جا آثاری از ماه رمضان مشاهده نمی‌شود و تا چشم کار می‌کند روزه‌خواری علنی در همه امکان عمومی است.

این رژیم در منگنه اعتراضات و اعتصابات بخش‌های مختلف مزدبگیران دارد کمرش خرد می‌شود. این رژیم در تضاد با زندگی است و مردمی که برای زندگی شایسته انسانی و دنیای بهتر می‌جنگند لحظه‌ای رهایش نمی‌کنند. چنین حکومتی در آخرین مراحل عمر ننگین خود هر دروغ شاخداری بهم می‌بافد تا شاید بتوانند مرگش را چند وقتی دیگر به عقب بیندازد. حالا هم نوبت فاطمه سپهری، یک زندانی سیاسی دیگر است تا همکار اسرائیل جا زده شود. دیکتاتور واقعاً در بد مخمصه‌ای گیرکرده است. این موجود بدبختِ مفلوک و مالیخولیایی را باید از سوراخش بیرون کشید و بدست عدالت سپرد.

 

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *