جنگ ناگزیر آخوندها - یاشار سهندی

جنگ ناگزیر آخوندها – یاشار سهندی

مندرج در ژورنال شماره ۷۰۱ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

پناهیان، یکی از آخوندهای بسیار بدنام که روضه‌خوان خامنه‌ای است، برای اینکه “تنهایی آقا” را توجیه کند، اختر اول شیعیان یعنی علی را “گوشت‌تلخ” معرفی کرده و حتی خود پیامبرِ مثلاً رحمت و شفقت را نیز. آخوند بدون عمامه، اکبر گنجی خونش به جوش آمده. روضه‌خوان دیگر، شیخ انصاریان که شهرتش به‌خاطر این است که به زبان لاتی روضه می‌خواند، به روضه‌خوان بیت توپیده و خواسته استغفار کند و بر منبر پیامبر نرود! آخوند دیگری به نام محمدجواد محقق یزدی، بر منبر رفته و از پناهیان با این الفاظ یاد کرده: “این مردک، این بچه، این مُزلف، این پارچه به سر” و در مقابل پا منبری‌های که از او خواستند جوابی بدهد، فرمودند پناهیان “اصلاً قابلیت ندارد مورد خطاب من بِشه! ” و بعد مستقیماً به خامنه‌ای حمله کرده که جلو دهان اینها را بگیرید و از خامنه‌ای پرسیده: “اگر همین لفظ (گوشت‌تلخ) را کسی برای تو گفته بود، الان بود؟! ” و خامنه‌ای را تهدید کرده “برای خودت بده! ” چون اگر “وجود مقدس قمر بنی‌هاشم غضب کند و پس‌گردنی بزند، معلوم نیست کجا بیفتی! ”

ائمه اطهار و چهارده‌معصوم، بدرد هیچی تو این عالم نخورند به این درد خوردند که حکومت اسلامی در هر مرحله‌ای به آنان “تمسک جوید”، تا مؤمنان را مجاب کرده باشد که باید کشت، باید جاسوسی مردم را کرد، باید تجاوز کرد، زن را حیوان شمرد که کودک بخصوص دختر ملک پدر و جد پدری است که می‌تواند ملک خود را از بین ببرد که می‌شود مالی را در جایی حرام کرد وقتی نفع شخصی در آن نیست، یا برعکس حلال دانست. به کمک همین معصومین دایره نجاسات را می‌توان گسترش داد و یا اینکه به کمک روایت و احادیث برای “هدایت بشر(!)” آنان را مورد آزار و اذیت قرار داد که چه بخورند، چه بپوشند، چگونه پا به مستراح بگذارند.

سمبل‌های اسلام اگر زمانی برای توجیه مؤمنان بود، اکنون اسبابی برای تهدید آخوندها علیه همدیگر شده است. پاچه همدیگر را گازگرفتن آخوندها در جلوی چشم مردم، نه از ترس خشم چهارده‌معصوم، بلکه ناشی از خشم و نفرت عمیقی است که در دل جامعه کاشته‌اند. انقلاب جاری روزبه‌روز عرصه را بر حکومت اسلامی و به‌تبع آن آخوند جماعت تنگ کرده و به همین جهت دعوای میان آخوندها بالا گرفته است. دیر نیست روزی که “طلاب متوسل به قمر بنی‌هاشم”، “برائت” خود را از جمهوری اسلامی اعلام کنند.

 

سردبیر این شماره: سوسن صابری

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *