بازگشت امام‌جمعه زمین‌خوار به مصلای تهران- محسن ابراهیمی

بازگشت امام‌جمعه زمین‌خوار به مصلای تهران- محسن ابراهیمی

مندرج در ژورنال شماره ۷۰۳ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

خبر این است: آیت‌الله زمین‌خوار، کاظم صدیقی، امام‌جمعه تهران، یک ماه پس از افشای پرونده زمین‌خواری باغ ازگل در شمال تهران، به زمین مصلای تهران بازگشت! معلوم است که این یک ماه غیبت به این خاطر بود که نظام دزدسالار داشت محاسبه سیاسی می‌کرد که امام‌جمعه دزد و زمین‌خوارش، بر طبق استراتژی “کش ندهید” رهبر، کی و چگونه به نمازجمعه در تهران بازگردد!

همچنان که سعید طوسی، قاری قرآن پدوفیل، بعد از تجاوز به کودکان برگشت؛ همچنانکه همه دزدان و اختلاسگران میلیاردی نظام برگشته‌اند؛ امام‌جمعه فاسد، “این طلبه و سرباز ناچیز امام‌زمان و رهبری” هم برگشت و گفت که “آدم‌ها برادرانشان را له نمی‌کنند، حتی اگر اشکالی داشتند”! منظور این آیت‌الله دزد از “آدم‌ها” مردم ایران نیستند؛ هم‌کیشان و همکاران دزدش در حاکمیت هستند که فقط نگران حکومت اسلامی و دزدی‌های خودشان هستند. به قول مجری سابق تلویزیون حکومت اسلامی و مشاور احمدی‌نژاد “حتی حزب‌اللهی‌ها و مذهبی‌های سنتی هم به امامت صدیقی معترض‌اند”؛ امام‌جمعه‌ای که “در اَبَرشهر ۹ میلیونی تهران،  فقط ۱۴۲ نمازگزار تا پایان خطبه اولش در نمازجمعه حضور یافتند”!

سؤال این است که حکومتی که مردم برای ساقط کردنش انقلاب کرده‌اند، چرا اصلاً تلاشی نمی‌کند که یک‌جوری بگوید که این آیت‌الله فقط یک سیب فاسد در نظام پاک و مقدس اسلامی است؟

پاسخ این است: وقتی آب از سرگذشت چه یک وجب چه صد وجب. حکومت اسلامی می‌داند که حتی اگر امام‌جمعه زمین‌خوارش را هم قربانی کند هنوز مردم می‌دانند که کل نظام زمین‌خوار و فاسد است و کوچک‌ترین اعتمادی به این حکومت نمی‌کنند. نظامی که خودش فاسد است نمی‌تواند آیت‌الله فاسدش را تبرئه کند. بازگشت این آیت‌الله به امامت نمازجمعه تهران اعتراف به این است که در رابطه مردم و حکومت کار از کار گذشته است. این نظام می‌داند که حتی امام‌جمعه‌هایش هم فقط و فقط به‌خاطر دزدی و چپاول و سهم بری از چپاول با نظام هستند؛ می‌داند که نظام فقط با استراتژی “کش ندهید” خامنه‌ای می‌تواند این دزدان و چپاولگران اسلامی را دوروبرش نگه دارد؛ می‌داند که مردم و حکومت متقابلاً همدیگر را دشمن خود می‌دانند. نظام با این رفتارش با دزدان و فاسدان خودش دارد فریاد میلیون‌ها مردمی را تأیید می‌کند که اعلام کردند: “میان ما و شما دریایی خون فاصله است و هیچ حرفی با شما نداریم الا یک کلمه: نه”!

 

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *