سنگربانان بی‌حجابی و ناخداهای آزادی - مینا بهروزی

سنگربانان بی‌حجابی و ناخداهای آزادی – مینا بهروزی

مندرج در ژورنال شماره ۷۰۵ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

در روز یکشنبه ۲۶ فروردین به دنبال فرمان خامنه‌ای و دیگر امام‌جمعه‌های دزد و مال‌مردم‌خور خشک‌مغز و مجلس دزد، خیابان‌های شهرهای ایران و بخصوص تهران  به قرق گله‌های اسلامی از جمله حجاب بانان و مجریان طرح شکست‌خورده “حجاب و عفاف” درآمد و حمله به زنان مخالف حجاب اجباری و طرفداران آزادی و برابری دوباره ازسرگرفته شد.

محمد مقیمی، وکیل دادگستری از بازداشت و ضرب‌وجرح شدید آتنا فَرقَدانی خبر داد و اضافه کرد که آتنا “در اعتراض به بازداشت، قرار وثیقه صادر شده را نپذیرفته” و به همین دلیل “به زندان شهرری (قرچک) منتقل شده است.”

دشمنی جمهوری اسلامی با زنان و مردم پایانی ندارد. تا این رژیم به‌زور سرنیزه و دستگیری و اعدام سرکار باشد مجبوراً همیشه باید آماده مبارزه و اعتراض برای احقاق حقوق انسانی خود و همه جامعه باشیم. بعنوان نمونه در کرمانشاه وقتی می‌خواستند زنی را دستگیر و به داخل ون منتقل کنند، مردمی که در صحنه حاضر بودند اجازه این کار را به مأموران مزدور حکومت اسلامی ندادند. این یکی از راه‌حل‌هایی است که از طریق آن می‌توانیم رژیم جمهوری اسلامی را به عقب‌نشینی وادار کنیم.

بهترین راه‌حل اما، بی‌حجابی میلیونی در خیابان‌ها، پارک‌ها، پاساژها و همه معابر عمومی است که رژیم را عملاً فلج می‌کند و همه طرح‌های جمهوری تبهکار اسلامی را می‌تواند خنثی و نابود نماید و گامی مهم در راستای و پیشروی انقلاب زن زندگی آزادی باشد.

حتماً رژیم هم می‌خواهد هزینه آزادی و بی‌حجابی را هرچه بیشتر بالا ببرد و به همه راه‌های بگیروببند و زندان و ضرب و شتم و شکنجه ادامه دهد. اما آنچه مسلم است جمهوری اسلامی هرگز نخواهد توانست خاکریز حجاب اجباری را که توسط انقلاب زن زندگی آزادی تسخیر شده است و با بی‌حجابی همگانی ادامه پیدا کرده و با مقاومتمان و زیر بار نرفتن در برابر زورگویان قاتل و فاسدان دزد و چپاولگران متجاوز آنرا تثبیت  کرده‌ایم، پس بگیرد.  ما برای همیشه حجاب اجباری، این پرچم حکومت اسلامی، را به زیر خواهیم کشید و به دنبالش حکومت نکبت اسلامی را باقدرت اتحاد و همبستگی به زباله‌دان تاریخ خواهیم انداخت. انقلاب زنانه ما انقلابی زیر رو کننده و آگاهانه برای جامعه‌ای انسانی و علیه هر نوع تبعیض و بخصوص علیه آپارتاید جنسیتی است. دستان ما در دست هم است و ایستاده‌ایم تا پایان. در این نبرد تاریخی چهره‌های مبارزی چون آتنا فَرقَدانی، “ناخداهای آزادی” و سنگر شکنان علیه حجاب اسلامی هستند. برای آزادی‌اش می‌جنگیم.

 

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *