"اینترنت ملی" یا شبکه جاسوسی وزارت اطلاعات - سینا پدرام

“اینترنت ملی” یا شبکه جاسوسی وزارت اطلاعات – سینا پدرام

مندرج در ژورنال شماره ۷۰۸ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

بنا به گزارش خبرگزاری‌ها در بودجه سال ۱۴۰۳ دولت شش هزار میلیارد تومان برای راه‌اندازی “اینترنت ملی” اختصاص داده که این رقم بیانگر افزایش ۲۰ درصدی است.

رژیم اسلامی بار دیگر برای تأمین هزینه‌های امنیتی بالای خود، قصد دارد از ثروت مردم بدزدد و پول‌هایی را که می‌شد خرج هزار و یک درد این مردم بشود، در جیب گشاد مافیای هزارتوی اسلامی بریزد. اینترنت ملی اسم رمز کنترل مدیای اجتماعی و کنترل مردم است. تمام تلاش این رژیم در بازگرداندن کنترل در دست ارگان‌های سرکوب است. به همین دلیل ساده قرار است که میلیاردها تومان در جیب شرکت‌های وابسته به رژیم تحت نام فن آوری و ارتباطات و غیره سرازیر شود و نتیجه باز همان می‌شود که تاکنون در باقی پروژه‌های ورشکسته این رژیم شاهد بوده‌ایم.

نکته طنز “اینترنت ملی” این است که نه مشتری دارد و نه کسی برای آن تره خرد می‌کند؛ ولی طبق معمول پول بی صاحاب را باید به حلقوم شرکای نامحترم بیت رهبری و نهادهای امنیتی رژیم بریزند. پروژه‌های ورشکسته‌ای که جز حیف‌ومیل پول مردم هیچ منفعتی برای مردم نداشته و نخواهند داشت. میلیاردها دلار صرف این می‌شود که امنیت رژیم را در مقابل انقلاب و خیزش مردم حفظ کنند.

با میلیاردها دلاری که صرف هزینه پروژه‌های امنیتی می‌شود، حجم قابل‌توجهی از رفاه و سعادت را می‌توان برای میلیون‌ها کودک و زن و پیر و جوان ایجاد کرد. هر روز از ادامه حیات رژیم، ادامه کابوسی است که ۴۵ سال گذشته آرامش میلیون‌ها انسان در ایران را به هم زده است. برای آینده بهتر باید از شر این رژیم خلاص شد.

 

سردبیر این شماره: آذر پویا

در انتشار یادداشت‌های ژورنال بکوشید
وبسایت ژورنال:
journalfarsi.com
ایمیل: journalfarsi@gmail.com
اینستاگرام:
journalfarsi
ایکس:
@Journal_Farsi
واتساپ: ۰۰۴۴۷۷۸۸۹۸۸۶۴۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *