کشتار ۷۵ هزار نفر با تصمیم خامنه ای – حمید تقوایی

مندرج در ژورنال شماره ۴۴۰ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

۷۵ هزار نفر بخاطر ممنوعیت ورود واکسن کرونا به ایران جان باختند.

نتایج پژوهشی که در مورد واکسیناسیون کرونا در ایران بوسیله نهادهای تحقیقاتی از جمله دانشگاه ییل انجام گرفته نشان میدهد در صورتی که بموقع واکسیناسیون کرونا با نرخی مشابه کشورهای همجوار، مثل ترکیه و بحرین، در ایران انجام میگرفت  تلفات این پاندمی در ایران تا ٧۵٠٠٠ نفر کمتر میشد.

مسئول مستقیم این کشتار خامنه ای است. او در دیماه ١٣٩٩با ورود  واکسن از آمریکا و فرانسه و انگلیس مخالفت کرد و حتی هواپیمای حامل واکسن از سوی هلال احمر را از فرودگاه برگرداندند. در آن زمان آخوندها و دارودسته ولایت فقیه بجای واکسن ادرار شتر و لیسیدن ضریح حضرت معصومه را تجویز میکردند! بعد هم هو و جنجالی بر سر معجزات واکسنهای ساخت داخل براه انداختند که حتی خودشان هم باور نکردند. خامنه ای و رژیم آدمخوارش نه در مقابل کرونا، بلکه همدست کرونا بمیدان آمدند.

برای این حکومت چیزی که کمترین ارزشی ندارد جان انسانها است. ٧۵٠٠٠ قربانی فرمان جنایتکارانه خامنه ای را باید به هزاران اعدامی دهه شصت، صدها جانباخته در اثر قتلهای زنجیره ای و توطئه های تروریستی حکومت در داخل و خارج کشور، جانباختگان شلیک به هواپیمای مسافربری، ۱۵۰۰ نفر کشته آبان ٩٨ و صدها کشته و اعدامی در انقلاب جاری افزود تا ابعاد باورنکردنی کشتار و جنایت جمهوری اسلامی آشکار شود. تنها  همین ممانعت از ورود بموقع واکسن کرونا کافی است تا نام این حکومت بعنوان وحشی ترین و خونخوار ترین حکومت معاصر دنیا در تاریخ ثبت شود. باید پرونده سیاه جمهوری اسلامی را در برابر چشم جهانیان قرار داد و با صدای بلند خطاب به دولتها و نهادهای بین المللی اعلام کرد جمهوری اسلامی نماینده مردم ایران نیست، قاتل آنهاست. آنرا برسمیت نشناسید!

مردم ایران بپاخاسته اند تا با پرچم زن زندگی آزادی این حکومت مرگ و نیستی را بزیر بکشند. در این نبرد عظیم که سرنوشت ۸۷ میلیون انسان به آن گره خورده است،  بایکوت جهانی جمهوری اسلامی، این  حکومت اعدام و کرونا و  حمله شیمیائی به مدارس، حمله موشکی به  هواپیمای مسافربری، اسیدپاشی به زنان و  شلیک به چشمان مردم، میتواند یک گام بزرگ به پیش باشد.

 

سردبیر این شماره نشریه ژورنال: محسن ابراهیمی

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *