پیام دانشجویان: نه قاطع به جمهوری اسلامی!- محسن ابراهیمی

مندرج در ژورنال شماره ۵۲۶ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

دانشجویان چهار دانشگاه در تهران، علم و صنعت، امیرکبیر، بهشتی و خواجه نصیر، با انتشار بیانیه هایشان اعلام کردند که انقلاب زن، زندگی، آزادی “انفجار خشمی عمومی” علیه جمهوری اسلامی است و “تنگ‌تر شدن زنجیر ستم، فقر و سرکوب”، آنها و کل مردم را در “نه گفتن” به این حکومت مصمم‌تر کرده است.

آنها همچنین اعلام کردند که “شعار قسم به خون یاران، ایستاده‌ایم تا پایان، دانشگاه را بر پیمانی که با خیابان بسته” بیش از پیش استوارتر کرده است. دانشجویان چشم در چشم حکومت اسلامی عزم خود برای سرنگونی را با این جملات نشان دادند: ” کوتاه نخواهیم آمد. بار دیگر خیابان و دانشگاه را صحنه مبارزات خود خواهیم کرد.”

امروز، اولین سالگرد انقلاب نشان داد که کل جامعه ایران کوتاه نخواهد آمد، تا پایان خواهد ایستاد و پایان برای مردم سرنگونی قطعی حکومت اسلامی است!

حکومت اسلامی از همین عزم مردم وحشت دارد. آنچنان وحشت دارد که امروز عملا در کل ایران، مخصوصا سقز و شهرهای کردستان حکومت نظامی اعلام نشده برقرار کرده بود و با این وجود نتوانست مردم را از ادامه انقلابشان باز دارد. شعار “مرگ برخامنه ای” در بلوچستان، اعتصاب عمومی در کردستان، تجمعات و شعارهای “مرگ بر دیکتاتور” در محلات مختلف تهران و دهها شهر دیگر، شعار “مرگ برخامنه ای” در اتوبوسهای بی آر تی تهران و بیانیه های روشن سرنگونی طلبانه اقشار مختلف مردم نشان داد که حتی حکومت نظامی تمام عیار هم نخواهد توانست در مقابل ادامه انقلاب بزرگ مردم برای نابودی کامل حکومت اسلامی سد ایجاد کند.

 

سردبیر این شماره: کیوان جاوید

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *