اشک‌ تمساح بر کودکان غزه - محسن ابراهیمی

اشک‌ تمساح بر کودکان غزه – محسن ابراهیمی

مندرج در ژورنال شماره ۵۷۴ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

روز شنبه ۲۰ آبان، ابراهیم رئیسی در نشست سران دولت‌های عضو “سازمان همکاری اسلامی و اتحادیۀ عرب” در ریاض شرکت کرد و با قرائت یک متن، معلوم کرد که حکومت اسلامی یک پای اصلی تداوم درد و رنجی است که مردم فلسطین تحمل می‌کنند.

رئیسی، از قول “امام خامنه‌ای رهبر حکیم انقلاب اسلامی” این راه‌حل را برای مسئله فلسطین ارائه کرد: “تشکیل دولت واحد فلسطینی از بحر تا نهر بر مبنای اصل دموکراتیک هر فلسطینی یک رأی اعم از مسلمان، مسیحی و یهودی”! راستی چرا رئیس حکومتی که درخود ایران حتی برای همکاران و هم جرم‌های دیرینه به نام اصلاح‌طلبان هم اجازه بازی در مضحکه انتخاباتی خودشان نمی‌دهد، امروز در فلسطین از “اصل دموکراتیک هر فلسطینی یک رأی” دم می‌زند؟

واقعیت این است که آرزوی مالیخولیایی به دریا ریختن ۹ میلیون جمعیت اسرائیل توسط سپاه قدس و حماس و حزب‌الله توخالی از آب درآمده است. برعکس، این ارتش اسرائیل است که به بهانه توحش حماس و حکومت اسلامی پشتیبانش مردم بی‌گناه غزه را به دریا می‌ریزد. با این حساب، سران حکومت اسلامی با گنده‌گویی رئیس‌جمهورشان در باره “هر فلسطینی یک رأی” اولاً می‌خواهند یک‌جوری نشان دهند که بله در باره مسئله فلسطین راه‌حل دارند، و ثانیاً، می‌خواهند نیروهای وابسته خود را دلخوش کنند که هنوز امید به دریا ریختن اسرائیل وجود دارد: امت مسلمان تعدادشان ان‌شاءالله زیاد است و خواهند توانست کلک اسرائیل را با صندوق رأی بکنند و آنگاه امت مسلمان در مسجدالاقصی به نماز خواهند ایستاد!

رئیس‌جمهور حکومتی که در جهان به حکومت کودک‌کش مشهور است، سخنانش در این نشست را با اشک‌تمساح بر کودکان غزه پایان داد: “سلام بر کودکانی که از وحشتِ ظلم بر خود می‌لرزند… سلام بر شما که امروز با ایستادگی در مقابل مجهزترین ارتش‌های دنیا و پست‌ترین افراد روی زمین، مقاومت را برای ما معنا کردید”!

کودکان غزه را که دولت کودک‌کش اسرائیل دارد لت‌وپار می‌کند. اما این کودکان در ایران هستند که در مقابل جانوران اسلامی حاکم در ایران، به‌راستی مقاومت را معنا کردند. حتی حمله شیمیایی هم نتوانست در عزم و آرزوی این کودکان جسور برای پایان‌دادن به حکومت پست‌ترین کودک کشان اسلامی خلل وارد کند. پایانی که حداقل یک پای تداوم زخم و درد کودکان غزه یعنی جمهوری اسلامی و وابستگان اسلامی‌اش در منطقه را هم کوتاه خواهد کرد.

 

سردبیر این شماره: سیاوش آذری

*سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *