دانش‌آموزان قربانیان دم توپ حکومت اسلامی - جلیل جلیلی

دانش‌آموزان قربانیان دم توپ حکومت اسلامی – جلیل جلیلی

مندرج در ژورنال شماره ۶۲۰ (لینک به فایل پی دی اف نشریه ژورنال برای پیاده کردن روی تلفن همراه)

گفته می‌شود که از میان ۹۱ نفر کشته‌شدگان انفجارات کرمان دستکم ۲۴ نفر دانش‌آموز بوده‌اند. همچنین گفته می‌شود که دانش‌آموزان با برنامه‌ریزی اداره کل آموزش‌وپرورش استان و بدون حضور اولیا به محل مراسم برده شده و یا هدایت شده بودند.

در اساطیر باستان به هیولاهایی اشاره می‌شود که حیاتشان به خوردن هر روزه مقداری از خون یک انسان گره‌خورده بود. بنیان‌گذار جمهوری اسلامی گفته است که برای استحکام حکومت اسلامی خون لازم است و این خون از ابتدای شکل‌گیری این هیولای خونریزی و خونخوار تا به امروز از طریق به نابودی کشاندن زندگی صدها هزار انسان و به‌ویژه کودکان تأمین شده است. فرستادن کودکان به میدان‌های مین در جنگ با صدام حسین، بردن اجباری دانش‌آموزان به و یا تشویق آنها برای شرکت در مراسم‌های نمازجمعه و تشییع‌جنازه‌های مقامات جمهوری اسلامی یک سیاست دائمی این حکومت بوده است. تنها مراسم‌های مربوط به یکی از این مقاماتش، مراسم تشییع‌جنازه قاسم سلیمانی ۶۲ نفر، “عملیات انتقام سخت” ۱۷۶ نفر و مراسم یادبودش ۹۱ نفر و جمعاً جان ۳۲۹ نفر را گرفته است.

آیا مردم ایران اجازه خواهند داد این هیولا بیش از این خون بریزد و زندگانی‌ها را نابود کند؟ جواب ما نه است. مردم ایران چندین بار برای به زیر کشیدن این حکومت خیز برداشته‌اند. ادامه انقلابی که جرقه‌اش با کشته‌شدن مهسا (ژینا) امینی در ۲۵ شهریور زده شد و امروز بعد از یک سال در اشکال گوناگون ولی همچنان قدرتمند جریان دارد، مسلماً این حکومت جانی را به زباله‌دان تاریخ خواهد سپرد. کافی است مردم اقداماتی متحدتر، متشکل‌تر و سراسری‌تر را زیر رهبری یک حزب انقلابی در دستور کارشان قرار دهند.

 

سردبیر این شماره: سیاوش آذری

سایت ژورنال را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید. در انتشار یادداشتهای ژورنال بکوشید journalfarsi.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *